וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ליכט ומזראווי הוצגו ביונייטד, פאלמר האריך חוזה בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 22:30

השדים האדומים הודיעו על החתמת שחקני באיירן מינכן, ששיחקו באייאקס תחת טן האח. הכוכב הגדול של הבלוז שדרג את תנאיו עד 2033. וגם: קאנטה עשוי לשוב לכדורגל האירופי, אראוחו בבורנמות', וונדרסון לטוטנהאם?

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על צירופם של מתייס דה ליכט ונוסייר מזראווי מבאיירן מינכן - שניים ששיחקו תחת טן האח באייאקס. על הבלם ההולנדי בן ה-25 תשלם יונייטד 45.5 מיליון יורו והוא חתם עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת, מגן נבחרת מרוקו חתם גם כן עד 2029 ועבורו שילמו האנגלים 18.5 מיליון יורו.

* ארון וואן-ביסאקה חתם בווסטהאם עד 2030. אתמול הוא עבר את הבדיקות הרפואיות והודעה רשמית מטעם הפטישים נמסרה היום.

* אנטוניו נוסא בן ה-19, כוכב קלאב ברוז', היה בדרכו לברנטפורד מהפרמיירליג, אך חתם בסופו של דבר בלייפציג שרכשה אותו עבור כ-20 מיליון יורו. הנורבגי חתם עד 2029.

* בורנמות' השלימה את רכישת חוליאן אראוחו, מגן ברצלונה שהצטרף תמורת 10 מיליון יורו. המקסיקני בן ה-23 חתם לחמש שנים.

* מארסיי ניסתה לצרף את יוסופה מוקוקו מבורוסיה דורטמונד בשבועות האחרונים, אך כשלה במשימה ובמקומו נחת אלי ווהי, חלוץ לאנס שנרכש עבור 25 מיליון יורו (פלוס 5 מיליון על בונוסים) וחתם לחמש שנים.

* חוסה לואיס פאלומינו, הבלם הארגנטינאי בן ה-34 שסיים חוזה באטאלנטה אחרי נתק עם המאמן ופרשיית סמים ממנה נוקה, חתם לשנה אחת בקליארי עם אופציה לשנה נוספת.

* קול פאלמר, שהפך לכוכב צ'לסי מיד אחרי שנרכש ממנצ'סטר סיטי בעונה שעברה, חתם על חוזה חדש זאת על אף שהיה חתום עד 2031. פאלמר חתם עתה עד 2033 תמורת שדרוג תנאיו.

* איוסה פרס עבר מריאל בטיס לוויאריאל תמורת ארבעה מיליון יורו. הוא חתם עד 2028 אצל הצוללת הצהובה.

שמועות

* האם קונור גלאגר לא יחתום באתלטיקו מדריד בסופו של דבר? הקשר האנגלי, שלא בתוכניות של צ'לסי ונדרש שלא להתאמן איתה לפני שיצא למדריד, כבר פגש את חבריו החדשים בימים האחרונים בהם הוא שוהה בבירת ספרד, אולם העסקה לא נחתמה ובאנגליה מדווחים שצ'לסי הורתה לו לחזור מיידית. העסקה עדיין לא נפלה, אבל זו בהחלט התפתחות יוצאת דופן.

* גיורגי ממרדשווילי, שוער נבחרת גאורגיה, ממשיך להתקרב לליברפול. סוכנו נחת היום בוולנסיה כדי לנהל את המו"מ, בסיומו הוא צפוי להימכר עבור כ-30 מיליון יורו וייתכן שיושאל בחזרה לעטלפים מכיוון שלליברפול יש את אליסון בשער.

* אברטון פנתה לברצלונה במטרה לרכוש את ויטור רוקה, והגישה הצעה של 25 מיליון יורו. הקטלאנים דורשים 30-35 מיליון יורו.

* לטענת "רלבו", מרטין סובימנדי החליט להישאר בריאל סוסיאדד. הקשר סירב להצעת ליברפול וימשיך לעונה נוספת במועדון נעוריו.

* ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, אמר לאוהד שביקש ממנו אמש להחתים את ניקו וויליאמס: "כבר יש לנו סגל טוב". בספרד הוסיפו ודיווחו כי בילבאו עובדת קשה כדי להאריך את חוזהו של הכוכב, ובו בזמן לסגור איתו על סעיף שחרור גבוה יותר (הנוכחי עומד על כ-55 מיליון יורו בלבד).

* ניוקאסל הגישה הצעה שלישית ומשופרת בשווי 60 מיליון ליש"ט על מארק גהי, בלם קריסטל פאלאס ונבחרת אנגליה. ב"טוק ספורט" מעריכים שעד סוף השבוע העסקה תושלם.

* ראן תרכוש את הקולומביאני בן ה-21 קרלוס אנדרס גומס מריאל סולט לייק האמריקאית תמורת כ-10 מיליון יורו לפני בונוסים עתידיים. הצרפתים זקוקים למחליף לדזירה דואה שיימכר לפ.ס.ז'.

* בראיין גרודה, שחקן ההתקפה של מיינץ, יחתום בברייטון. הגרמני בן ה-20 יעבור תמורת כ-30 מיליון יורו.

סוכנו של ממרדשווילי נחת בוולנסיה

* אדי אנקטייה הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד למארסיי, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום וכעת הוא עשוי להחליף את דומיניק סולאנקה בבורנמות', שטרם פנתה לארסנל לגבי החלוץ. בורנמות' ניסתה עד כה לצרף את אבנילסון מפורטו, אך נתקלה בסירוב.

* טוטנהאם עשויה לפנות למונאקו לגבי וונדרסון, אחרי שמכרה את אמרסון רויאל למילאן. הצרפתים ידרשו עבורו כ-40 מיליון יורו לפי הפרסומים.

* האם אנגולו קאנטה בדרך חזרה לאירופה? לפי "רלבו", אתלטיקו מדריד החלה בשיחות עם קשר אל איתיחאד, שעזב בשנה שעברה את צ'לסי לטובת הכסף הגדול של ערב הסעודית ובקיץ האחרון, במשחקי יורו 2024, הוכיח שגם בגיל 33 הוא שייך לרמות הכי גבוהות.

* סביליה הציבה תג מחיר בסך 20 מיליון יורו עבור הבלם לואיק באדה, ששטוטגרט מנסה להחתימו בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully