וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אופתע אם לברון וסטף ישחקו יחד לפני סוף הקריירה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 6:44

קנדריק פרקינס טוען כי ההצלחה באולימפיאדה חיזקה את הקשר בין השניים. לטענתו, גם איחוד אפשרי בין קרי ודוראנט על השולחן: "תהיה עונה מעניינת"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

אחת ההנאות הגדולות ביותר בטורניר הכדורסל האולימפי היתה לראות את לברון ג'יימס וסטפן קרי משתפים פעולה. לפרקים, נדמה היה שצמד הכוכבים הוותיקים חולקים הבנה כמעט עיוורת זה עם זה, מה שרק הצית את הדמיון לגבי שיתוף פעולה אפשרי בין השניים גם במסגרת קבוצתית ביום מן הימים.

"ראיתי את החבר'ה מפתחים מערכת יחסים", אמר פרשן ESPN קנדריק פרקינס. "הם אכלו יחד, דיברו יחד, והעונה הקרובה הולכת להיות מעניינת. כי אם דברים לא יסתדרו עם לוס אנג'לס לייקרס, או עם גולדן סטייט, או עם פיניקס, יכול להיות שנראה דברים".

איזה דברים? ובכן, לפי פרקינס, "זה לא יפתיע אותי אם יהיה איחוד בין סטף וקווין דוראנט. או שיתוף פעולה של לברון וסטף. אולי דוראנט יילך לשחק עם אנתוני אדוארדס במינסוטה. זה לא יפתיע אותי אם נראה את לברון וסטף משחקים יחד לפני סוף הקריירה של ג'יימס".

כזכור, הווריירס כבר הוזכרו בהקשרו של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים עוד במהלך העונה שעברה. לפי דיווחים, הם פנו ללייקרס לפני תום חלון הטריידים בפברואר, בניסיון לרקום טרייד על ג'יימס. הלייקרס, כמובן, סירבו.

סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
בקרוב שוב ביחד? לברון וסטף/רויטרס

במהלך האולימפיאדה האחרונה דאגו לברון וסטף להחמיא זה לזה לא פעם. קרי, שלהט בחצי הגמר והגמר עם 60 נקודות בסך הכל, כולל 17 מ-26 מהשלוש אחרי שהתקשה במשחקים קודמים בטורניר, זכה למחמאות גדולות מחברו אחרי הזכייה במדליית הזהב: "ראיתי אותו עושה דברים כאלו בעבר, רק במדים אחרים. מקל מאוד להיות בצד שלו ברגעים כאלה. יש רגעים שאתה פשוט משתאה מהכישרון שלו. זה פסיכי. כשהוא נכנס למוד הזה, אתה יודע שאתה פשוט צריך לייצר עצירות בהגנה, והוא כבר ימצא את הדרך בצד השני. צריך פשוט להמשיך לתת לו כדורים, ולצפות בו בפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully