וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסטקוגלו על סולומון: "צריך לחשוב אם הוא במקום הנכון"

מאמן טוטנהאם התייחס למעמדו של הישראלי, שלא שותף במשחקים האחרונים ופורסם כי רשאי לעזוב: "זה גם בידיים של השחקן, תלוי איך הוא מסתכל על עצמו ומה הוא רוצה להשיג"

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 2:3 על טוטנהאם בהכנה/ספורט1

מנור סולומון הוזכר בשבוע האחרון כמועמד לברייטון, וולבס ולסטר, נטען כי גם קבוצות מגרמניה ומספרד בעקבותיו. מה שכבר נראה דיי בטוח אחרי שלא שותף גם במשחק ההכנה של טוטנהאם נגד באיירן מינכן בשבת, זה שהישראלי לא צפוי להמשיך לעונה שנייה בטוטנהאם.

פוסטקוגלו התייחס לראשונה לסיטואציה של סולומון, שכמו אוליבר סקיפ לא נמצא בתוכניות, אולם רמז שאם ירצה יוכל להישאר ולהילחם על מקומו בסגל. כאשר נשאל המנג'ר על מעמדם של השניים אחרי משחק נוסף בו לא שותפו, הבהיר: "הרבה מהדברים האלה נמצאים בידיים של השחקנים, תלוי איך הם מסתכלים על עצמם ומה הם רוצים להשיג בקריירה".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
"זה גם בידיים שלו". פוסטקוגלו על סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

"אני מסתכל על זה תמיד באותה דרך: כל עוד הם איתנו, הם איתנו. זה לא אומר שהדברים ישתנו, הם צריכים להיות אמיצים ולקבל את המחשבות של המאמן, אבל כל עוד הם כאן, אז הם חלק מאיתנו", אמר פוסטקוגלו ל"פוטבול לונדון".

המנג'ר הוסיף: "יש להם קריירות שהם צריכים לנהל והם צריכים לחשוב האם הם נמצאים במקום הנכון בשביל להמשיך להתקדם ולהתפתח. אלה החלטות שאני מכבד ונמצאות גם בידיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully