וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הפועל ירושלים: "לברון השפיל אוהד - ולא בפעם הראשונה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 20:39

מתן אדלסון הגיב לסרטון ובו נראה קינג ג'יימס נוזף בילד שרצה להצטלם איתו: "התנהג כך גם בעבר. בלי הקהל הוא היה אדם אקראי"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס חגג את הזכייה במדליית הזהב האולימפית בפריז אל תוך הלילה. אלא שאמש (ראשון) פורסם סרטון שמוציא את אחד הכוכבים הגדולים אי פעם לא טוב: בקטע המדובר נראה ג'יימס נוזף בילד שרצה להצטלם איתו, ודורש ממנו לזוז אחורנית.

הרשת געשה אחרי הסרטון, והערב הגיע תורו של בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון להגיב. "הצורה בה הוא השפיל אוהד צעיר היא בלתי מתקבלת על הדעת", צייץ ב-X (לשעבר טוויטר). "אני יכול לדמיין את הילד הזה, עד לא מזמן מעריץ וכעת לבו נשבר. אם זה הייתי אני, הייתי מרגיש את אותו הדבר. לצערי, זו לא הפעם הראשונה שאני רואה התנהגות כזאת מצד לברון. תשתפר".

אדלסון הוסיף וכתב: "כשאני חושב על לברון, אני מבין שהוא אחד האנשים שהכי ניגשים אליהם בעולם. אני מבין שאור הזרקורים יכול להיות קצת מוגזם, ושכל הזמן מבקשים ממנו חתימות ותמונות וזה יכול להיות מתיש. אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות חסרת הכבוד הזו. אוהדים מעריצים אותו, קונים את הגופיות שלו, את הנעליים, את המרצ'נדייז, ומשלמים כדי לצפות בו. בלי האוהדים הללו הוא לא היה קינג ג'יימס, אלא רק אדם אקראי".

צפו בסרטון

הפוסט המלא של אדלסון

"חונכתי על כלל הזהב - ואהבת את רעך כמוך", הסביר אדלסון בתחילת דבריו, וחלק סיפור על ביקור של מייקל ג'קסון בקזינו שהיה נמצא בבעלות המשפחה. למרות הקהל הגדול שהתגודד סביבו, הזמר המפורסם בעולם התעקש לבלות שעות עם המעריצים ולחתום לכל אחד ואחד מהם. "תמיד זכרתי את הסיפור הזה", כתב אדלסון. "זה לימד אותי להתנהג לכולם בכבוד, בלי קשר למעמד שלהם. זה גם לימד אותי שלהיות סלב לא הופך באופן אוטומטי מישהו לאדם טוב, האופי חשוב יותר מהתהילה. אסור שההישגים יאפילו על הערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully