וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון עקף את ג'ורדן - הוא הכדורסלן הטוב בכל הזמנים"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 17:36

קנדריק פרקינס טוען שההופעה המופלאה באולימפיאדת פריז סגרה את הדיון: "הוא עשה כל מה שצריך. זה השחקן הכי חשוב בכדורסל"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס הוכיח במהלך טורניר הכדורסל האולימפי שגם גם בגיל 39, הוא השחקן הטוב ביותר של נבחרת ארצות הברית. חותמת לכך ניתן היה לקבל עם תואר ה-MVP של האליפות, אחרי ממוצעים של 14.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים למשחק, לצד 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-10 אסיסטים במשחק הגמר.

קינג ג'יימס, שרשם טריפל דאבל גדול מול סרביה בחצי הגמר הבלתי נשכח, סופר כעת מדליית זהב שלישית בקריירה, אחרי הזכיות ב-2008 ו-2012 (לצד מדליית ארד ב-2004, בטורניר בו בקושי שותף).

ההופעות הללו שכנעו באופן סופי את קנדריק פרקינס שהוויכוח לגבי זהות הכדורסלן הטוב אי פעם הוכרע - ולא, לא מדובר במייקל ג'ורדן.

"הוא גדול מג'ורדן", חרץ סנטר העבר ופרשן ESPN. "לברון היה השחקן הטוב ביותר בנבחרת ארצות הברית בטורניר הזה. הוא עשה הכל - אם צריך בהגנה, אם צריך בהתקפה, אם צריך כרכז, אם צריך להשתלט על הרבע הרביעי. כל מה שהוא עשה בגילו היה יפהפה לצפייה. הוא הטוב בכל הזמנים. יש לו שלוש מדליות זהב, למייקל שתיים. הוא השחקן החשוב ביותר בכדורסל".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

נזכיר: לקינג ג'יימס יש אמנם יותר מדליות זהב מג'ורדן, אך פחות אליפויות (ארבע לעומת שש), פחות זכיות בתואר ה-MVP של סדרות הגמר (ארבע לעומת שש) ופחות תארי MVP של העונה הסדירה (ארבעה לעומת חמישה). עם זאת, בזכות העובדה ששיחק נכון לכתיבת שורות אלה כ-15,000 דקות יותר מג'ורדן, לברון הוא מלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים. הוא מדורג רביעי באסיסטים, שמיני בחטיפות ושמיני בשלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully