וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של אמבפה בריאל מדריד: בסופר קאפ נגד אטאלנטה

הבלאנקוס פרסמו את הסגל למשחק ביום רביעי שמפגיש בין אלופת אירופה לזוכת הליגה האירופית. גם אנדריק ורמון בן ה-19 ברשימה של אנצ'לוטי

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

קיליאן אמבפה לא שותף במשחקי ההכנה של ריאל מדריד לעונה, אבל ביום רביעי ב-22:00 כאשר אלופת אירופה תעלה לכר הדשא בוורשה למשחק "הסופר קאפ האירופי" נגד אטאלנטה, זוכת הליגה האירופית, הצרפתי עשוי להיות בהרכב של קרלו אנצ'לוטי - ובכל אופן מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה במדים הלבנים.

אמבפה הוצג בסנטיאגו ברנבאו לעיני כ-80 אלף אוהדים נלהבים, אבל לשחק במדי ריאל מדריד הוא עדיין לא זכה מאז המעבר המתוקשר מפריז סן ז'רמן והבכורה תהיה ביום רביעי בפולין. לפי "אס", המאמן קרלו אנצ'לוטי דאג שאמבפה יקיים אימונים אינטנסיביים כדי להיכנס לכושר והתכנון הוא לפתוח איתו ביום רביעי, ככל הנראה במערך של 4-3-3 ביחד עם ויניסיוס ג'וניור וג'וד בלינגהאם בחלק הקדמי. דווקא בלינגהאם הוא זה שיוצב בתור "9", כך שאמבפה בימין והברזילאי בשמאל ואילו רודריגו יהיה זה שיאבד את מקומו ב-11.

עם זאת, הוזכרה גם אופציה נוספת שבה ריאל מדריד תעלה במערך של 4-4-2, כאשר ויניסיוס ג'וניור ואמבפה בשפיץ וברביעיית הקישור יהיו בלינגהאם לצד פדה ואלוורדה, אוראליאן טשואמני ואדוארו קמאבינגה.

קיליאן אמבפה מוצג כשחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
הבכורה בסופר קאפ בוורשה. אמבפה/GettyImages, David Ramos

סגל ריאל מדריד לסופר קאפ האירופי נגד אטאלנטה

אמבפה לא יהיה היחיד שיערוך את הבכורה שלו בריאל מדריד ביום רביעי, כי גם אנדריק צפוי לשחק. הברזילאי בן ה-18 שנרכש מפלמייראס כבר ב-2022, הצטרף כעת לסגל ואמור לעלות מהספסל במהלך המשחק. בין 24 שחקני הסגל נכלל גם הבלם הצעיר חקובו רמון בן ה-19.

בעונה שיברה זכתה הייתה זו מנצ'סטר סיטי שזכתה בסופר קאפ האירופי לראשונה בתולדותיה. כעת זו הזדמנות עבור אטאלנטה לזכות לראשונה, אחרת זו תהיה הזכייה השישית של ריאל מדריד - שנמצאת כיום בשוויון עם ברצלונה ומילאן כשיאנית הזכיות, כל אחת עם חמש כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully