וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד דה חאה חשף: הסיבה שבגללה לא שיחק כדורגל יותר משנה

מאז שסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד בקיץ 2023, השוער היה ללא קבוצה. בסוף השבוע חתם בפיורנטינה וכעת הסביר מדוע חיכה 14 חודשים עם חזרתו לכר הדשא

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דויד דה חאה לא שיחק כדורגל כבר מעל שנה. יותר מ-14 חודשים ליתר בדיוק, מאז ה-3 ביוני 2023 - יום שבו עמד בין הקורות והפסיד עם מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, וזה היה משחקו האחרון במדי השדים האדומים אחרי 12 שנה במועדון. למרות שסיים חוזה וזכה לביקוש, בכל זאת מדובר באחד השוערים ברמה הגבוהה בעולם ובמעמד של שחקן חופשי, הוא ישב שנה שלמה בבית וללא חתם בקבוצה חדשה.

בסוף השבוע חתם דה חאה בן ה-33 בפיורנטינה בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, תמורת שכר המוערך בכ-3 מיליון יורו נטו. היום (שני) הוצג הספרדי בפירצה והשיב לראשונה לשאלה מדוע לא שיחק כלל כדורגל בעונה האחרונה וסירב להצעות רבות - טובות יותר או פחות שקיבל מרחבי העולם, כולל מקבוצות בליגות הבכירות.

דה חאה מוצג בפיורנטינה

"לרגע לא חשבתי לפרוש, פשוט היה קשה לי למצוא מוטיבציה להתחיל אתגר חדש אחרי 12 שנים במועדון על כמו מנצ'סטר יונייטד", הסביר דה חאה, "לא רציתי לשחק, עד שבסופו של דבר מצאתי את מה שחיפשתי בפיורנטינה. היו לי המון הצעות, אבל רציתי לשחק באיטליה ופיורנטינה הפכה את ההחלטה לקלה מאוד, עסקה ששני הצדדים מאוד רצו שתקרה. התאמנתי לאורך כל העונה בצורה המקסימלית וחיכיתי להזדמנות הנכונה שתגיע".

על השאלה למה בחר דווקא פיורנטינה השיב הספרדי: "פירנצה עיר נפלאה עם המון היסטוריה, מדובר במועדון גדול עם קהל אדיר. מיד אחרי שפיורנטינה פנתה ידעתי שזה זה. שחקנים גדולים עברו במועדון הזה ואעשה את הכל כדי להביא לכאן מנטליות מנצחת והשיגים - אני רוצה להשאיר חותם בפירנצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully