וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתרה על ניקו וויליאמס? "ברצלונה כבר בוחנת אלטרנטיבות"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 15:58

במועדון כבר מבינים שעסקת ניקו יקרה מדי ובספרד מעלים את שמותיהם של קומאן, לאאו ודיאס כמועמדים להגיע במקומו. אולמו צפוי לקבל דקות ראשונות בגביע גאמפר נגד מונאקו (21:00, ספורט4). וגם: העקיצה של וויליאמס ובילבאו

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

זה לא סוד שניקו וויליאמס היה מטרת הרכש מספר 1 של ברצלונה הקיץ. אחרי עונה נהדרת במדי בילבאו ויורו קסום במדי ספרד, כולל שער בגמר נגד אנגליה, הקיצוני הסופה היה חזק בפנקסים של ז'ואן לאפורטה ודקו. אלא שבברצלונה כידוע, המזומנים לא זורמים בשפע וההחתמה של אולמו מקשה עוד יותר על הקטלאנים להשלים את העסקה.

בילבאו מצידה מתנהלת כרגיל כאילו השחקן ממשיך אצלה והיום היא כבר העלתה סרטון של וויליאמס מציג את החולצה החדשה עם הספרה 10. כעת, על פי דיווחים בספרד, הקטלאנים כבר החלו לחשוב על אלטרנטיבות לוויליאמס שיכולים למלא את העמדה הזו בעונה הקרובה שתיפתח כבר בשבת (אצל ולנסיה).

קינגסלי קומאן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
האופציה היותר ריאלית להגיע במקום ניקו. קינגסלי קומאן/רויטרס

לפי הדיווחים אחת מהאופציות הזולות יותר לעמדה הזו הוא קינגסלי קומאן. שחקן הכנף של באיירן יהיה זמין להשאלה והוא מכיר גם היטב את האנזי פליק מתקופתם המשותפת של השניים בבאיירן מינכן. בינתיים, גם שחקן הכנף של מילאן רפאל לאאו ושחקן הכנף של ליברפול לואיס דיאס, מוזכרים כאופציות לעמדה, לפי "מונדו דפורטיבו".

אלא שלגבי השניים האחרונים, מדובר בתסריט קלוש מאוד מאחר ששניהם הרבה יותר יקרים מקומאן וגם רוב הסיכויים שקבוצותיהם מילאן וליברפול לא יסכימו לשחרר אותם. כפי שזה נראה כעת, כדי להשקיע כסף גדול ברכש נוסף הקיץ אחרי החתמת דני אולמו, ברצלונה תהיה חייבת למכור כוכב אחר, כמו למשל ראפיניה או פרנקי דה יונג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ניקו וויליאמס מציג את החולצה החדשה בבילבאו

אפרופו דני אולמו, היום (21:00, ספורט4) תפגוש ברצלונה את מונאקו החזקה במסגרת גביע גאמפר המסורתי. אולמו צפוי לקבל דקות ראשונות מפליק, אך כלל לא בטוח שיוכל לשחק בליגה בשבת נגד ולנסיה, זאת מאחר שבארסה טרם הצליחה לרשום אותו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully