וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב המפתיע של הטורניר האולימפי רוצה ל-NBA. זה אפשרי?

אחרי שלהט במדי צרפת, יאבוסלה מבהיר שהוא מעוניין בהזדמנות נוספת מעבר לים, אבל החוזה בריאל מדריד יאלץ אותו לפחות להמתין

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

גרשון יאבוסלה היה ההפתעה של שלב הנוקאאוט בטורניר האולימפי, כשקלע כמעט 20 נקודות בממוצע החל מרבע הגמר וסייע לנבחרת צרפת לזכות במדליית הכסף, כשהוא מצטיין גם בגמר מול ארצות הברית ומספק את המהלך הכי גדול בקריירה שלו עם דאנק שהכניס לפוסטר את לברון ג'יימס - לא פחות ולא יותר. כעת, עושה רושם שהפורוורד קיבל תאבון ומנסה למנף את ההזדמנות לחזור ל-NBA, אז בספרד ניתחו את המצב: האם זה אפשרי שהוא יעזוב את ריאל מדריד ויותיר אותה עם חור בעמדה מספר 4?

יאבוסלה, שנבחר במקום ה-16 בדראפט 2016 על ידי בוסטון סלטיקס ושיחק במדיה שתי עונות, אמר אחרי חצי הגמר לעיתונאי "בוסטון גלוב" גארי וושברן: "אתה צריך להגיד לסלטיקס שיחזירו אותי". אם בתחילה חשבו שהצרפתי מתלוצץ, אתמול הוא כבר צייץ: "חיכיתי להזדמנות שנייה... אני מוכן".

עם זאת, הסטטוס החוזי שלו בריאל מדריד והמצב שייווצר בקבוצה אם יאבוסלה יעזוב - הופכים את תרחיש החזרה שלו לליגה הטובה בעולם לכמעט בלתי אפשרי. אמש חשף הכתב האמריקאי מארק שטיין כי יאבוסלה מחזיק בסעיף יציאה ל-NBA בסך 2.5 מיליון דולר, שקפץ ב-15 ביולי ועד אז עמד על מיליון בלבד. על פי התקנון הליגה האמריקאית, הקבוצות שם יכולות לשלם עד 850,000 דולר כדי לשחרר שחקן מחוזה, כך שעל מנת להשלים מהלך כזה, יאבוסלה שחתום לשנה נוספת יצטרך להוציא 1.7 מיליון דולר מכיסו הפרטי. שכר המינימום לשחקנים בעלי ותק של שנתיים ב-NBA עומד על כשני מיליון דולר, משמע שהצרפתי כמעט יוותר על שכר של עונה שלמה אם ירצה להתיר את חוזהו.

ומה לגבי קבוצתו הנוכחית? למרות שהיא מחזיקה במריו הזוניה, גבריאל דק, אוסמן גארובה ואלי אנדיאיי שיכולים לאייש את עמדה 4, עזיבה של יאבוסלה תאלץ את ריאל מדריד לחפש לו מחליף בשוק, בשלב מאוד מתקדם של הקיץ. בשל כל הסיבות הללו, כרגע קשה לראות את "הדוב המרקד" חוזר לאמריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עם זאת, כלל לא מן הנמנע שהקאמבק ייצא לפועל בשנה הבאה. את זה הזכיר מתיאס לסור, חברו של יאבוסלה לנבחרת צרפת שגם הוא סיפק תרומה יפה בטורניר האולימפי, והגיב ליאבוסלה: "שמעתי שאני, אתה ואייזיאה קורדינייה הופכים לשחקנים חופשיים בעוד שנה".

גם אוון פורנייה, עוד צרפתי שמשחק ב-NBA, הגיב לאותו ציוץ בקריאה להחזיר את יאבוסלה לליגה, ובנוסף אמר לתקשורת: "אין לי מושג מה לעזאזל ריאל מדריד עושה איתו, אבל היא צריכה לשים את הכדור אצלו בידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully