וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של סטף קרי פרצה בבכי: שוטרי פריז הכו את התינוק שלה?

רגע לא נעים למשפחתו של הכוכב אחרי הגמר האולימפי. איישה קרי דמעה, ודריימונד גרין האשים את המשטרה בפגיעה בבנה

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

תקרית לא נעימה כלל העיבה על שמחתה של משפחת קרי, רגע אחרי שסטפן עשה את הבלתי ייאמן במדי נבחרת ארצות הברית בגמר הטורניר האולימפי בפריז. בדרכה החוצה מאולם ברסי, שוטרים גרמו לאשתו של הכדורסלן איישה לפרוץ בבכי כשניסתה להגיע אל הנהג שבא לאסוף אותה.

משטרת פריז חסמה את הכבישים בסמוך לאולם כדי לאפשר את יציאתו הבטוחה של נשיא צרפת עמנואל מקרון, שנכח במשחק. בשל כך, הם מנעו את הגעתן להסעה של איישה וסוניה קרי, אמו של כוכב הכדורסל. בת זוגו של קרי נשאה את בן הזקונים שלהם, קאיוס, כשלצדה הבן הבכור קאנון וחברו לקבוצה של סטף, דריימונד גרין.

המשפחה נקלעה לוויכוח עם השוטרים שלא הואילו לסייע לה למצוא את דרכה לרכב. "אתם לא נותנים לנו לחזור למקום שבאנו ממנו ולא מאפשרים לנהג יגיע לכאן", הסבירה סוניה קרי.

בסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב The Hollywood Fix, נשמע גרין כשהוא מאשים לכאורה את השוטרים בפגיעה בראשו של התינוק קאיוס. "אז אפילו אחרי שהכיתם את התינוק בראש, עדיין אין דבר שאתם יכולים לעשות כדי לעזור להם לצאת מכאן?", שאל.

כזכור, סטף קרי הכריע את הגמר האולימפי במו ידיו כשקלע בשלוש הדקות האחרונות ארבע שלשות מתוך שמונה שהיו לו במשחק בסך הכל, בדרך ל-24 נקודות בניצחון 87:98 של ארצות הברית על צרפת שהעניק לאמריקאים את מדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully