וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטור דה פראנס: ישראל פרמייר טק תשתתף ב"וולטה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 12:16

קבוצת האופניים הישראלית תזנק בשבת בטור של ליסבון עם הרכב חדש שכולל גם את נדב רייסברג בהופעת בכורה שלו: "מקווה לסייע לרוכבים המובילים שלנו להשיג ניצחונות"

קבוצת האופניים המקצוענית "ישראל פרמייר טק" תזנק בשבת בליסבון בירת פורטוגל לטור הגדול של ספרד - הוולטה אספניה - עם הרכב חזק ושאפתני שכולל הפעם את הרוכב הישראלי נדב רייסברג בהופעת בכורה שלו בטור הספרדי.

הקבוצה מגיעה לטור הספרדי - הגראנד טור השלישי והאחרון של העונה - שבועות ספורים בלבד לאחר הופעתה המרשימה בטור דה פראנס בו רוכב שלה - הקנדי דרק ג'י סיים לראשונה בתוצאת טופ עשר בדירוג הכללי

הוולטה הספרדי תמיד היה מרוץ הררי - אבל מהדורת 2024 צפויה להיות אתגרית במיוחד עם לא פחות מתשעה קטעי עליות קשים.

נדב רייסברג. איגוד האופניים, אתר רשמי
הופעת בכורה אחרי הפציעה הקשה. נדב רייסברג/אתר רשמי, איגוד האופניים

הדירקטור הספרדי של הקבוצה אוסקר גררו תיאר את הטקטיקה והמטרות של הקבוצה. "בתשעת הקטעים הראשונים של המרוץ אנחנו נתמקד בסיוע לשלישיה הזו בקרב על הדירוג הכללי ולראות מי מהם אכן מסוגל להתברג בצמרת. בחלקו השני של המרוץ נעניק הזדמנות לרוכבים האחרים ובכללם נדב רייסברג לצאת לבריחות ולנסות להשיג נצחונות בעצמם, עשינו טור דה פראנס מצוין, אנחנו בעיצומה של עונה נהדרת ואנחנו שואפים לתת כאן הופעה שתמשיך את המומנטום".

נדב רייסברג עבר עונה דרמטית של עליות וירידות. הוא פתח את העונה מצוין אבל נקלע להתרסקות קשה כבר בשלב החמישי של הג'ירו דה איטליה - מרוץ הגראנד טור הראשון שלו, נדב שבר את שתי ידיו אבל עשה הכל - כולל מחנה גובה באלפים האיטלקים - כדי להתאושש בזמן לוולטה.

"הפציעה היתה מכה קשה אבל לרגע לא נשברתי. עבדתי קשה מאד לחזור ואני מגיע לוולטה בכושר מעולה, טוב יותר מאשר לפני הג'ירו", שיתף רייסברג, "באנו עם הרכב נהדר ואני מקווה לסייע לרוכבים המובילים שלנו להשיג ניצחונות ובהמשך - לנסות להשיג תוצאת טופ 5 בשלב בו תהיה לי הזדמנות להכנס לבריחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully