וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ישראלים על הפודיום באליפות אירופה בדאונהיל

רואי אוסטפלד (ג'וניורס 17-18) וכרמל דנון (ילדות 15-16) זכו כל אחד במדליית הארד בקטגוריה שלו בתחרות רכיבה על אופניים במדרון

אליפות אירופה בדאונהיל (רכיבת אופני הרים במדרון) הסתיימה אתמול (ראשון) בשמפרי שבשוויץ עם הישג היסטורי לרוכבים הצעירים רואי אוספלד וכרמל דנון, שזכו במדליית הארד. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שרוכבים ישראלים עולים על הפודיום באליפות אירופה.

רואי אוסטפלד, שמתחרה בקטגוריית ג'וניורס (17-18), משתתף זו השנה השנייה בתחרויות בינלאומיות אחרי שהוכתר לאלוף ישראל באנדורו לשנת 2023. אתמול, אחרי מספר תוצאות יפות, הוא הצליח לחבר את כל הנקודות, להתגבר על כל המכשולים ולסיים את האליפות עם מדליית הארד בקטגוריה היוקרתית. אוסטפלד ממועדון טימשגב סיים את המסלול בזמן של 3:10:71.

כרמל דנון, בהופעת בכורה השנה בזירה האירופית, השיגה גם היא את מדליית הארד בקטגוריית עד גיל 15, כאשר סיימה את המסלול בזמן של 4:32:04. דנון המתאמנת במועדון גורייד היא אלופת ישראל לגילה (ילדות 15-16).

פודיום אליפות אירופה דאונהיל. איגוד האופניים בישראל, אתר רשמי
פודיום אליפות אירופה דאונהיל/אתר רשמי, איגוד האופניים בישראל

רכיבת דאונהיל היא ענף באופני ההרים בו נמדדים הרוכבים על מסלול אחד, במגמת ירידה. סגנון הרכיבה אתגרי מאוד, במהירויות גבוהות וכולל קפיצות ואתגרים טכניים רבים. המסלול באליפות אירופה היה מאתגר ביותר, בתנאים יבשים ועם דרדרות רבות. במהלך סוף השבוע נאלצו המארגנים אף לבטל חלק ממקצי הדירוג בשל פציעות רבות של הרוכבים.

לאליפות הגיעו ארבעה רוכבים ישראלים ורוכבת אחת - במקצה העד גיל 17 התחרו יהב אוסטפלד ואורי זקבך שהצליחו לסיים במקומות ה-23 ו-27 בהתאמה. במקצה הנוער ג'וניורס 17-18 התחרה בנוסף לרואי אוסטפלד גם עמרי דנון, שהגיע לתחרות לאחר פציעה שנייה השנה והצליח לסיים במקום ה-15 בקטגוריה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully