וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נתפס: נחשפה הצעת הענק שקיבל ויניסיוס מסעודיה

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 20:03

בספרד טוענים: אל אהלי היתה מוכנה לשלם לכוכב ריאל מדריד לא פחות ממיליארד יורו לחמש שנים. הוא והבלאנקוס דחו זאת בתוקף

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

ויניסיוס ג'וניור עבר טרנספורמציה מרשימה מאז הצטרפותו לריאל מדריד כצעיר. בתחילת דרכו בסנטיאגו ברנבאו, הוא לא היה מספיק יעיל בשליש האחרון של המגרש. היו תקופות שבהן הוא נקשר למעבר לקבוצה אחרת. אבל ריאל מדריד החליטה להישאר איתו, לסמוך על הכישרון והפוטנציאל שלו, והם קטפו את הפירות.

ויניסיוס היה אחד השחקנים הטובים בעולם בשלוש העונות האחרונות, כאשר ריאל מדריד זכתה בשני תארי ליגת האלופות בתקופה זו, כאשר בעונה החולפת הברזילאי אף נבחר לשחקן המצטיין של המפעל וקל לשכוח שהוא עדיין רק בן 24.

כפי שדווח על ידי The Athletic ביממה האחרונה, ויניסיוס דחה הצעה כספית גדולה להצטרף לליגה הסעודית. כעת חושפים בספרד את הפרטים: מתברר שאל אהלי של רוברטו פירמינו, ריאד מחרז ואחרים היתה מוכנה לשלם לו מיליארד (!) יורו לחמש שנים - ההצעה הגבוהה בתולדות הכדורגל - אולם זו נדחתה גם על ידי השחקן עצמו, וגם על ידי הבלאנקוס.

משלחת של ממש פנתה לסוכניו של הברזילאי בניסיון לשכנע אותו להיות הפנים של הליגה לקראת מונדיאל 2034. לפי ESPN השחקן שוקל את ההצעה, אולם הבהירו כי ריאל מדריד תהיה מוכנה למכור אותו רק אם תקבל את מלוא סעיף השחרור שלו - גם כן מיליארד יורו.

שחקן ריאל מדריד, ויניסיוס. רויטרס
איך יעבוד שיתוף הפעולה בינו לאמבפה? ויניסיוס/רויטרס

ויניסיוס הוא הפנים של ריאל מדריד כרגע. זה יכול להשתנות בעקבות הגעתו של קיליאן אמבפה הקיץ. בעוד שהברזילאי הוא זה שמתמודד על כדור הזהב, הצרפתי נחשב לשם הגדול יותר.

שניהם משגשגים בעמדות דומות גם כן. לכן, יהיה מעניין לראות איזו השפעה תהיה להגעת אמבפה על תפקידו של ויניסיוס בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully