וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העשור הבא של אצטדיון סמי עופר יהיה מוצלח אפילו מקודמו"

אצטדיון סמי עופר חוגג עשור ב-14 באוגוסט טורניר כדורגל, בהפקת קבוצת הכדורגל של כוכבי הרשת - GOATSTAR, ובהשתתפותם של קבוצות ותיקי נבחרת ישראל, ותיקי מכבי חיפה, וותיקי הפועל חיפה כמחווה למען תושבי חיפה והצפון. ראש העיר יונה יהב: "חש גאווה גדולה"

אצטדיון חיפה שומם. מאור אלקסלסי
אצטדיון חיפה שומם/מאור אלקסלסי

אצטדיון סמי עופר נחנך באוגוסט 2014 ומציין בימים אלו עשור להיווסדו. האצטדיון שהספיק בין היתר לארח את גדולי הכדורגלנים בעולם וביניהם ליונל מסי, קיליאן אמבפה , הארי קיין וניימאר, מתכנן את העשור הבא.

במסגרת ציון העשור יארח האצטדיון ב-14 באוגוסט טורניר כדורגל ברוח התקופה וברגישות המתבקשת, בהפקת קבוצת הכדורגל של כוכבי הרשת - GOATSTAR, ובהשתתפותם של קבוצות ותיקי נבחרת ישראל, ותיקי מכבי חיפה, וותיקי הפועל חיפה כמחווה למען תושבי חיפה והצפון. בנוסף יקיים האצטדיון יום סיורים מודרך לקהל הרחב ב- 15.8.24, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד. במסגרת הסיורים יתאפשר לראשונה לרכוש מוצרים ממותגים (מרצ'נדייז) שהופקו במיוחד, ביניהם ערכה ביתית לגידול דשא המדמה גידול דשא כמו באצטדיון, גרבי מזל והפתעות נוספות אותם ניתן יהיה לרכוש בסיורים ובאתר האינטרנט של האצטדיון.

בנוסף לטורניר ולסיורים המודרכים, הופקו 10 סרטונים, המיצגים את החוויות ואת הריגוש באצטדיון, של דמויות מרכזיות שהינם חלק בלתי נפרד מאצטדיון סמי עופר ודמויות המייצגות את הקסם שמתרחש כל פעם מחדש בהיכל הכדורגל של ישראל - אצטדיון סמי עופר.

בין המרואיינים שמשתפים אותנו ברגעים הגדולים ובחוויה האישית שלהם - ראש העיר יונה יהב , יענקלה שחר בעלים ונשיא מועדון מכבי חיפה, יואב כץ בעלים ונשיא מועדון הפועל חיפה , מאמני כדורגל , שחקנים , אנשי תקשורת ואוהדים. מוזמנים לעקוב ברשתות החברתיות.

אצטדיון סמי עופר. מיכה בריקמן,
אצטדיון סמי עופר/מיכה בריקמן

יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "אני חש גאווה גדולה לציין עשור ראשון לאצטדיון העירוני 'סמי עופר', אותו יזמתי ופעלתי להקמתו. אצטדיון "סמי עופר" נבנה בסטנדרטים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. לא בכדי זכה האצטדיון בשנים האחרונות לשבחים רבים, אשר העמידו אותו בשורה אחת עם האצטדיונים היפים והמובילים בעולם. במהלך העשור הראשון להקמתו, זכה האצטדיון לארח שורה ארוכה של אירועי ספורט, בהם של קבוצות כדורגל מהטובות בעולם, וכן הופעות מוזיקליות של מיטב האומנים בארץ, אשר משכו אליהם מאות אלפי צופים. אין לי ספק, כי העשור הבא של האצטדיון, שמתחיל היום, יהיה מוצלח אף יותר מקודמו. כבר במהלך התקופה הקרובה יתווספו לאצטדיון מוזיאון יוקרתי של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" וכן עסקים חדשים רבים. כל אלה ועוד, לצד המשך האירועים שיתקיימו בו, ימשיכו להצעיד את האצטדיון אל עבר הצלחות רבות נוספות, ויביאו את האצטדיון להמשיך להוות מתחם בילוי מוביל, המשרת את כלל תושבי העיר חיפה".

ליאור פרי, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, בארבע השנים האחרונות: "אנחנו גאים ונרגשים לסכם את העשור הראשון של האצטדיון. עשור מוצלח של הנאות ושל חווית בלתי נשכחות, עשור בו אנו מתרגשים יחד עם קהל אוהדי הכדורגל ויחד עם האורחים והלקוחות שלנו. הצלחנו בשנים האחרונות להכפיל את ההכנסות ובכך להקטין דרמטית ומשמעותית את התמיכה מכספי העירייה. ההכנסות שלנו מופנות קודם כל לשיפור ושדרוג החוויה והאירוח עבור קהל האוהדים והאורחים שלנו בהיבטי איכות ונראות המתקן, בהיבטי האבטחה והבטיחות, היבטי התחזוקה ועוד. שקדנו ונמשיך להקפיד על מתן חווית אירוח וצפייה הטובה ביותר בישראל . אנו עושים זאת בזכות הצוות הנמרץ והמחויב שאמון על הכנת המתקן ועל פעילותו השוטפת במשחקי הכדורגל , באירועים , בתערוכות , בירידים ועוד. פיתחנו ונמשיך לפתח את שטחי המסחר. אנחנו מתכוונים להרחיב את הפעילות ולהוציא בקרוב מכרזים נוספים לשטחים מסחריים נוספים שיהוו מוקד משיכה ויספקו מעטפת לפעילות באצטדיון. במקביל בימים אלו אנו מתכוננים ומכינים עשור חדש של רגעים מרגשים, הנאות והצלחות על מנת להמשיך ולשמש כאצטדיון המוביל , החדשני והמפואר בישראל".

קצת נתונים מעניינים: בעשור הראשון התקיימו באצטדיון למעלה מ - 480 משחקי כדורגל במסגרות השונות אשר במהלכם הובקעו 1,315 שערים . ביקרו כ- 5.5 מיליון אוהדים במשחקים באצטדיון. מלך השערים בעשור הראשון הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה עם 57 שערים שהובקעו באצטדיון.
מאז 2017 עת הושק מתחם האירועים באצטדיון התקיימו באולמות מעל ל - 850 אירועים בהם אירחנו מעל 80,000 איש. באותה שנה, הושקו רשמית הסיורים המודרכים באצטדיון, והתקיימו בו מאז מעל ל- 500 סיורים וכ- 100 ימי צילום מסחריים ופרטיים.

תוכניות מרכזיות משמעותיות עליהן שוקדים בהנהלת האצטדיון בשיתוף עם הנהלת עיריית חיפה לשנים הבאות: המשך הוצאת מכרזים לפיתוח השטחים המסחריים , בחינת האפשרות לקיום קייטנות קיץ, הגדלת מגוון הפעילויות "סובב אצטדיון" ברחבות החיצוניות, ביצוע הופעות אומנים, קידום התוכנית לאוורור היציעים וכן מעורבות בתוכנית הקמת קווי מטרונית נוספים המהווה בשורה משמעותית לתוכנית התנועה במרחב בימי משחק ובימי פעילות שגרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully