וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות היו מוקדמות? הבעיה עם החתמת דני אולמו

אחרי שרכשה את הכוכב מלייפציג וחמישה ימים לפני המשחק מול ולנסיה, ברצלונה לא מצליחה לאשר את התקציב ולרשום את שחקן הרכש. פאטי יעזוב?

תקציר הניצחון של ברצלונה על מנצ'סטר סיטי במשחק הכנה/ספורט1

ברצלונה סוף סוף הצליחה לסגור את העסקה הגדולה הראשונה שלה בשישי שעבר, ואישרה את העסקה על סך 55 מיליון יורו ועוד 7 מיליון יורו בתנאים משתנים עבור דני אולמו שמגיע מלייפציג. הוא צפוי לשחק במשחק גביע ג'ואן גמפר המסורתי הערב נגד מונאקו, אבל מתי תגיע הבכורה הרשמית שלו? אף אחד לא בטוח.

על פי Cadena SER, ברצלונה עדיין לא מסוגלת לרשום את אולמו. למרות עסקה של 40 מיליון יורו עם חברת הקייטרינג והלוגיסטיקה Aramark שמפחיתה את ההשפעה של אי-תשלומים עבור מכירת Barca Vision, הבלאוגרנה עדיין חסרים 60 מיליון יורו כדי להשיג את התקציב שלהם. נייקי וספוטיפיי הוזכרו כבעלות ברית פוטנציאליות לקחת על עצמן את תשלומי Barca Vision הנותרים בתמורה למניות, אבל נכון לעכשיו, לא הוכרז על שום עסקה.

דני אולמו חוגג יחד עם שחקני נבחרת ספרד גמר יורו 2024. GettyImages
הבכורה בשבת? ממש לא בטוח/GettyImages

השעון מתקתק עבור לאפורטה ודקו, כאשר כידוע העונה החדשה בספרד מתחילה בסוף השבוע, כשסגנית האלופה תתארח למשחק לא פשוט בכלל במסטאייה אצל ולנסיה. במקביל, בארסה ממשיכה לאותת שהיא מסוגלת לרכוש את ניקו וויליאמס, אבל אם היא לא תצליח למכור שחקנים בכסף גדול, ייתכן שהיא לא תצליח לרשום שחקנים נוספים מלבד אולמו.

עוד שחקן שלגביו יש אי ודאות הוא אנסו פאטי. החלוץ הצעיר, שסומן כ"יורש של מסי", חזר אחרי עונת השאלה לא מוצלחת במיוחד בברייטון. אלא שבברצלונה מדווחים שראשי המועדון כבר פנו לז'ורז'ה מנדש סוכנו וביקשו ממנו למצוא לפאטי קבוצה חדשה.

הערב (21:00, ספורט4) בארסה תפתח את גביע גאמפר במשחק מסקרן מול מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully