וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תוהים: האם זו עונתם האחרונה של שני כוכבי ליברפול?

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 12:30

וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח נכנסים לשנת החוזה האחרונה שלהם במועדון, שלא החתים עדיין אף רכש. ההולנדי הרגיע, אבל יש כאלו שמספידים כבר את ארנה סלוט

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

האם וירג'יל ואן דייק, לדעת רבים הבלם הטוב בעולם, נכנס לעונתו האחרונה בליברפול? באנגליה מדווחים שההולנדי, שמסיים את חוזהו בקיץ הבא באנפילד, טרם קיבל הצעה לחוזה חדש ועתידו בספק. ואן דייק שיחק דקות ראשונות במדים האדומים בניצחון על סביליה 1:4 במשחק הכנה, אך הוא טוען שאין התקדמות בנושא חתימה על חוזה חדש במועדון.

כאשר הוא נשאל על הנושא, ואן דייק נאנח וצחק קלות מכיוון שהשאלה היא כזו שהוא נשאל עליה כמעט מדי שבוע. "אין שינוי כרגע", הוא ענה בלקוניות כשנשאל על כך.

זו בעיה מדאיגה עבור ליברפול והמנהל הספורטיבי החדש ריצ'רד יוז, שטרם ביצע החתמה של שחקן באנפילד מאז הצטרף מבורנמות' והחל רשמית בתפקידו במועדון ממרסיסייד ביוני.

אגב, ואן דייק הוא לא שחקן המפתח היחיד שנמצא בשנת החוזה האחרונה שלו וכמוהו גם הכוכב הגדול מוחמד סלאח ושחקן הבית טרנר אלכסנדר ארנולד. המשמעות היא שאם לא תהיה הארכת חוזה, שלושה מהנכסים היקרים ביותר של ליברפול לא יהיו במועדון בעוד שנה.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק. James Williamson - AMA, GettyImages
העונה האחרונה שלהם בליברפול? ואן דייק וסלאח/GettyImages, James Williamson - AMA

ואן דייק אמר באביב שהוא רוצה לראות איך הדברים נראים תחת המשטר האימון החדש לפני שיתחייב לעתידו במועדון, וכשנשאל על הרושם הראשוני שלו מסלוט (המאמן החדש), הוא אמר: "עד כה הכל טוב". "ברור שעשינו הרבה עבודה במגרש האימונים - טקטיקה, פיזיות וגם חזרה לכושר. היום היה המבחן הגדול האחרון לפני שנכנס לעניינים האמיתיים ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לזה".

כזכור, ליברפול היתה אחת משלוש קבוצות שנאבקו על האליפות בעונה שעברה, אבל איבוד נקודות במחזורים האחרונים הוציא אותה מהמירוץ ואפשר למנצ'סטר סיטי וארסנל לברוח לה בפסגה. ארנה סלוט ושחקניו יפתחו את העונה עם משחק נוח על הנייר מול איפסוויץ' העולה החדשה, אבל עם הרבה חוסר ודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully