וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיה הוא שיהיה? האגדות שעשויות להמשיך ללוס אנג'לס

ביילס, לדקי וליילס עשויים למשוך את הקריירה כדי להופיע באולימפיאדה הביתית, ג'וקוביץ' מכוון להיות שם בעשור החמישי לחייו. אולימפיאדת 2028 עשויה לעמוד בסימן גיבורי 2024

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

בארצות הברית מעריכים: אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028 עשויה להיות דומה מאוד לאולימפיאדת פריז 2024. כמה מהכוכבים הוותיקים בענפים הבולטים, שגנבו את ההצגה בצרפת, שוקלים להמשיך ללוס אנג'לס ומסרבים להכריז על סיומן של הקריירות האולימפיות שלהם.

מעל כולם עומדת סימון ביילס. המתעמלת האגדית תהיה בת 31 בלוס אנג'לס - גיל מבוגר מאוד ביחס למקצוע - אבל סיפרה לאחר שסיימה את השתתפותה בפריז שהיא לא סוגרת את הדלת, ורוצה להופיע באולימפיאדה נוספת לעיני הקהל הביתי.

קייטי לדקי, שהפכה בפריז לשחיינית האמריקאית המעוטרת בכל הזמנים, השמיעה הצהרות ברוח דומה. כמו ביילס, גם היא תהיה בת 31 באולימפיאדה הבאה, אבל היא נחושה להופיע בלוס אנג'לס, במה שעשויה להיות האולימפיאדה החמישית שלי, אחרי שהופיעה לראשונה באולימפיאדת לונדון כשהייתה בת 15.

מי שיחזור בוודאות בלוס אנג'לס, הוא נואה ליילס, שיגיע בתחושת נקם ועם מוטיבציה גבוהה לזכות בדאבל בריצות הספרינט. ליילס יהיה בן 31 בלוס אנג'ס, אבל אחרי שהקורונה מנעה ממנו לשחזר את הישגיו של יוסאין בולט בצרפת, הוא יהיה שם באולימפיאדה הביתית.

גם קווין דוראנט לא מוכן לסתום את הגולל על הקריירה האולימפית העשירה שלו. KD, מלך הסלים של נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים, יהיה בן 39 ב-2028 אבל על פי ESPN, "הוא מתכנן לשחק עד אז, ובהחלט צריך להילקח בחשבון ללוס אנג'לס".

קייטי לדקי שחיינית אמריקאית. רויטרס
בדרך לאולימפיאדה חמישית. קייטי לדקי/רויטרס

נובאק ג'וקוביץ' אומנם הגשים את משאלתו האחרונה בקריירה וזכה בזהב אולימפי לראשונה, אבל גם הוא הצהיר שבכוונתו להגיע ללוס אנג'לס, אז יהיה בן 41. "אם יש מישהו שמסוגל לנצח את הזמן, זה ג'וקוביץ'", כתבו ב-ESPN.

על כל אלו ינסו להאפיל ספורטאים צעירים יותר, שעבורם פריז הייתה אולימפיאדה ראשונה. לאון מרשאן, אולי הכוכב הגדול ביותר של אולימפיאדת 2024, יהיה שם כדי לנסות להמשיך להצדיק את ההשוואות למייקל פלפס. סאמר מקינטוש בת ה-17 שהפכה לכוכבת על עם שלוש מדליות זהב בפריז, תנסה להעמיק את שליטתה בענף. גם קרלוס אלקראס אמור להגיע ללוס אנג'לס כשהוא בשל ובשיאו, וגם הוא - כמו רבים אחרים - ינסה להקדים את ג'וקוביץ' ולהוכיח שאחרי הכל, העולם עדיין שייך לצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully