וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערות סיימה את אליפות אירופה במקום הרביעי

גל רביב ומעין כהן בלטו והפתיחה הייתה טובה, אבל סרביה השוותה עד ההפסקה, הפכה במחצית השנייה וניצחה 56:72 במאבק על המקום השלישי

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

נבחרת הנערות, כמו נבחרת הנוער, סיימה את אליפות אירופה במקום הרביעי אחרי שהפסידה הערב (ראשון) 72:56 לסרביה. זו היתה האליפות הכי מוצלחת של נבחרת הנערות בהיסטוריה, בזכותה גם העפלה לאליפות העולם.

המשחק התחיל טוב עבור ישראל, שגם עצרה את הסרביות עם הגנה טובה בצבע וגם קיבלה יכולת התקפי טובה מאיילה אורן, גל רביב ומעין כהן שהעלו אותה לירון בפתיחה. סרביה עם כמה סלים צימקה, אבל אז ישראל שוב ברחה עם 5 רצופות של גל רביב ושלשה של לי טייכמן שחתמה את הרבע הראשון ב-11:17 לישראל.

הרבע השני נפתח עם שלשה של נטע מישר שהגדילה את היתרון הישראלי ל-9. רביב בעוד סל מרשים בצבע וכהן עם שלשה שמרו על היתרון הישראלי, אבל בסיום הרבע שוב נרשם מיני מומנטום סרבי ושלשת באזר שקבעה שוויון 28 בירידה להפסקה.

נבחרת הנערות של ישראל. סיימו במקום הרביעי באליפות אירופה. פיב"א, אתר רשמי
נתראה באליפות העולם. נבחרת הנערות/אתר רשמי, פיב"א

ישראל לא נכנסה טוב לרבע השלישי, בניגוד לסרביה שלא החטיאה בדרך לריצת 0:8. בהמשך סרביה עלתה ליתרון דו ספרתי, לפני שמאי בייקו בשלשה ורביב בעוד סל צמצמו ל-40:34. כאן שוב המומנטום היה של סרביה שייצרה בקצב גבוה בצבע ושוב פתחה פער דו ספרתי, כשבסיום הרבע מיני מומנטום ישראלי עם חטיפה וסל של רביב וטייכמן כל אחת צמצמו. בסוף הרבע השלישי הראה לוח התוצאות 41:50.

ההתקפה הישראלית נראתה יותר טוב בתחילת הרבע האחרון, וחמש נקודות של כהן גם צמצמו למינוס שש, אבל כאן סרביה שוב איפסה יד, קלעה מבפנים ומבחוץ ותוך כמה דקות כבר הגיעה ליתרון שיא 51:69. מכאן ועד הסיום הנבחרת הצליחה לצמצם קלות אבל לא הצליחה להוריד את הדו ספרתי, והזמן הלך ואזל. בסיום 56:72 לסרביה.

קלעו לישראל: גל רביב 16, מעין כהן 12, איילה אורן 9 (5 רב'), מאי בייקו 7 (7 רב'), לי טייכמן 6 (6 רב', 3 חט'), מאיה אלמליח ונטע מישר 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully