וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב ששווה פסגה בטבלת המדליות: ארה"ב חגגה בכדורסל הנשים

בזכות הניצחון 66:67 על צרפת בגמר, עקפה המשלחת האמריקאית את סין בדרך לסיים את משחקי פריז 2024 במקום הראשון. ווילסון כיכבה, זהב שישי לטוראסי

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

פחות מיממה לאחר שהאמריקאים חגגו זהב בכדורסל הגברים, היום (ראשון) גם נבחרת הנשים של ארצות הברית גברה על המארחת צרפת והוכתרה לאלופה האולימפית בפריז. אג'ה ווילסון הצטיינה עם 21 נקודות, 13 ריבאונדים וארבע חסימות שסחפו את הנבחרת שלה לניצחון 66:67 ולהמשך השליטה בענף, עם מדליית זהב אולימפית עשירית בהיסטוריה ושמינית (!) ברציפות.

דיאנה טוראסי בת ה-42 אמנם לא שיחקה, אבל כן תענוד על הצוואר את המדליה שבזכותה עקפה את סו בירד והפכה לכדורסלנית היחידה אי פעם שזוכה שש פעמים בזהב - שיא כל הזמנים לספורטאי או ספורטאית כלשהם בענפים קבוצתיים. לברון ג'יימס הגיע עם מדליית הזהב בה זכה אמש כדי לעודד את בנות ארצו, שהותירו את הקהל המקומי מאוכזב פעם נוספת אחרי שגם הגברים נאלצו להסתפק במדליית הכסף בכדורסל, כזכור.

גם צרפת מבוססת היטב בצמרת הענף בשנים האחרונות: זו הפעם השלישית שלה על הפודיום בארבעת המשחקים האולימפיים האחרונים, אחרי שבלונדון זכתה בכסף ובטוקיו בארד (וגם בריו התחרתה על המדליה הזו, אך סיימה רביעית).

שחקניות נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורסל חוגגות. Sarah Stier, GettyImages
שחקניות נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורסל חוגגות/GettyImages, Sarah Stier

עבור המשלחת האמריקאית זו מדליית זהב ששווה הרבה יותר מההצלחה - המרשימה בפני עצמה - בכדורסל הנשים: היא ה-40 במספר מזהב לארצות הברית, שהשתוותה בכך לסין ולכן עקפה אותה בטבלת המדליות, וסיימה את משחקי פריז 2024 בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully