וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד נתניה בשבת: מועדי חצאי הגמר ומשחקי הדירוג

הירוקים יארחו את הקבוצה שסיימה את שלב הבתים במאזן הטוב ביותר ב-20:30 (חי בספורט4), האלופה מכבי תל אביב בבלומפילד מול בני סכנין למחרת (ראשון, 20:00)

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

שלב הבתים בגביע הטוטו הגיע לסיומו הערב (ראשון) ומיד אחר כך פרסמה מנהלת הליגות את מועדי משחקי חצאי הגמר וכלל משחקי הדירוג.

חצי הגמר הראשון יפגיש בין מכבי חיפה לבין מכבי נתניה והוא יתקיים בשבת הקרובה, ה-17 באוגוסט בשעה 20:30 באצטדיון בחיפה, יועבר בשידור ישיר בספורט4. מכבי חיפה העפילה לחצי הגמר בזכות ניצחונה על הפועל באר שבע ב"משחק האירופאיות" והיא מתמודדת מול מכבי נתניה מכיוון שזו סיימה כקבוצה הטובה ביותר בשלב הבתים.

חצי הגמר השני ייערך למחרת, יום ראשון ה-18 באוגוסט בשעה 20:00 ובו יתמודדו מכבי תל אביב ובני סכנין שסיימה בראש בית א'. לפי השיטה, המנצחת במשחק "אלוף האלופים", בו גברה האלופה מכבי תל אביב על מחזיקת גביע המדינה מכבי פתח תקוה, מקבלת בחצי הגמר את הקבוצה השנייה הכי טובה בשלב הבתים.

משחקי חצי גמר גביע הטוטו ומשחקי הדירוג 2024/25. מנהלת הליגות בכדורגל, אתר רשמי
משחקי חצי גמר גביע הטוטו ומשחקי הדירוג 2024/25/אתר רשמי, מנהלת הליגות בכדורגל

ובחזרה ליום שבת במשחקי הדירוג: ב-19:00 תארח עירוני קרית שמונה את הפועל חדרה למשחק על המקום התשיעי, שעה לאחר מכן בני ריינה תארח את הפועל ירושלים למשחק על המקום ה-11.

בראשון, הפועל חיפה תתמודד עם מ.ס. אשדוד במשחק על המקום ה-13 וכן הפועל באר שבע תפגוש את עירוני טבריה למשחק על מקומות 7-8 בשעה 19:45(ישיר בספורט2), אך טרם ברור היכן ייערך המשחק. מכבי פתח תקוה תפגוש את בית"ר ירושלים ב-19 באוגוסט, יום שני בשעה 20:00 (ישיר בספורטו3) למשחק על המקום החמישי, שגם יהיה המשחק האחרון לפני תחילת ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully