וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך במחזור הסיום: בני סכנין העפילה לחצי גמר גביע הטוטו

טהא (56) וחליחל (77) סידרו 1:2 על עירוני טבריה ומפגש עם מכבי תל אביב בשלב הבא, בלילתי הורחק במחצית הראשונה בהחלטה גבולית של קליין ובוטאקה (90) צימק. 0:2 לבני ריינה על קרית שמונה, שערי בכורה לאבו פרחי ולמונדזנגה

תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

שלב הבתים בגביע הטוטו הסתיים הערב (ראשון) עם משחקי המחזור הרביעי והאחרון בבית א', בסופם בני סכנין כבשה את הפסגה בזכות 1:2 על עירוני טבריה ובסיוע בני ריינה שהכניעה 0:2 את עירוני קרית שמונה. בשלב ארבע האחרונות תתארח בני סכנין בבלומפילד אצל מכבי תל אביב.

בני ריינה - קרית שמונה 0:2

הפתעת העונה שעברה ניצחה לראשונה העונה. זה לא הספיק לה כדי להעפיל לחצי הגמר, אבל היא מבחינתה לפחות הבקיעה משחק שני ברציפות ונהנתה מסייד אבו פרחי, החלוץ הצעיר שהושאל ממכבי תל אביב ובבכורה שלו בקבוצה הבקיע, וכן מלרוי מונדזנגה שקבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן - שער בכורה גם של הקונגולזי. עירוני קרית שמונה, לעומת זאת, הייתה בראש הבית ערב מחזור הסיום, אבל בעקבות ההפסד איבדה את הכרטיס לשלב הבא.

עבדאללה חליחל, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
סכנין תפסה את הכרטיס לחצי הגמר במחזור הסיום/מאור אלקסלסי
סייד אבו פרחי, חלוץ בני ריינה. קובי אליהו
ביצוע נפלא ושער בכורה לאבו פרחי בריינה/קובי אליהו

הרכבים

בני ריינה: גד עמוס, נאעל חוטבא, סמביניה, נמניה ליוביסבלייביץ', עבדאללה ג'אבר, רועי שוקרני, איהאב גנאים, גיא חדידה, מוחמד שכר, אזקיאל הנטי, סייד אבו פרחי.

עירוני קרית שמונה: אסף צור, סאלח חוסיין, דודי טוויטו, עאיד חבשי, שי בן דוד, סקו בנגורה, כריסטיאן מרטינס, אריאל שרצקי, לידור כהן, אלפרדו סטיבנס, מוחמד אבו רומי.

בני ריינה חוגגת. קובי אליהו
הניצחון הראשון העונה של בני ריינה/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 16: גול! 0:1 לריינה. אבו פרחי, בבכורה שלו, התמקם היטב ברחבה ומהאוויר בעט חזק ומדויק לפינה הקרובה של צור.

דקה 23: שרצקי נפגע ונאלץ לפנות את מקומו על הדשא ליאיר מרדכי.

דקה 36: עוד מכה לקרית שמונה ועוד חילוף, כי לידור כהן נפגע ובמקומו עלה שון עדרי.

דקה 44: מרטינס בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה, עמוס התעופף והדף.

דקה 90+2: גול! בני ריינה סגרה עניין. גאנם הוציא רוחב, מונדזנגה גלגל לרשת החשופה.

עבדאללה חליחל, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
חליחל ארב, כבש והבטיח כרטיס לחצי הגמר/מאור אלקסלסי

בני סכנין - עירוני טבריה 1:2

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' הייתה יכולה להגיע כשהיא תלויה בעצמה במאבק על הפסגה, אבל נכנעה 2:1 לעירוני קרית שמונה במחזור הקודם - זה היה ההפסד הראשון שלה העונה שהוריד אותה למקום השלישי בטבלה. למזלה עירוני קרית שמונה במשחק המקביל, היא גברה 1:2 על עירוני טבריה בקרב על המקום הראשון וכך היא הבטיחה את הכרטיס לחצי הגמר שבו תתמודד עם מכבי תל אביב. אחמד טהא כבש את שער הבכורה שלו בבעיטה מחוץ לרחבה ועבדאללה חליחל הכפיל מול 10 שחקני עירוני טבריה, אחרי שאלי בלילתי הורחק בהחלטה גבולית במחצית הראשונה. האורחת הצליחה לצמק לקראת הסיום משער של ג'ורדן בוטאקה, אבל זה היה רק בדקה ה-90 - מעט מדי ומאוחר מדי.

אביב קליין, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
הרגע ששינה את המשחק? קליין מרחיק את בלילתי/מאור אלקסלסי

הרכבים

בני סכנין: מוחמד אבו ניל, אחמד טהא, נפתלי בלאי, איאד אבו עביד, איתי בן חמו, עובדיה דרויש, עילאי אלמקייס, מוחמד בדארנה, אניס פורת עיאש, פאטה גודושאורי, אלכסנדר רמאלינגום.

עירוני טבריה: דניאל טננבאום, שי קונסטנטין, בן והבה, אונדז'יי באצ'ו, אלי בלילתי, איתם וולבלום, יניב בריק, פרנקו מסורק, באסל שעבאן, והיב חביבאללה, סטניסלב בילנקי.

אלי בלילתי, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה נותרה ב-10 שחקנים בשלב מוקדם/מאור אלקסלסי
אחמד טהא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
טהא הפתיע ממרחק והבקיע/מאור אלקסלסי
ג'ורדן בוטאקה, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
עלה מהספסל וצימק. בוטאקה/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 28: כרטיס אדום! בלילתי עצר את גודושאורי בדרכו לשער והורחק מיידית על ידי השופט אביב קליין, שייתכן שהחמיר יתר על המידה בשליפת האדום.

דקה 56: גול! 0:1 לסכנין. טהא בעט ממרחק, הכדור קפץ על הדשא והכניע את טננבאום.

דקה 77: גול! סכנין בדרך לחצי הגמר. פורת עיאש בעט מחוץ לרחבה כדור שהסתובב לקורה הרחוקה וניתז אל עבר חליחל, ששמר היטב על קו הנבדל וגלגל לרשת החשופה מכ-5 מטרים. 0:2.

דקה 90: גול! טבריה צימקה ל-2:1. והבה הרים לרחבה, בוטאקה נגח למשקוף ופנימה. נותרו לטבריה ארבע דקות תוספת זמן כדי להשוות ולהעפיל לחצי הגמר למרות הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully