וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לגנדלמן בהפסד של גנט, ליידנר וציריך בפסגה

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 23:28

הקשר הישראלי וקבוצתו נכנעו 1:0 לשרלרואה, מחצית למגן בשוויץ עם 0:2 על לוזאן. מעידה ראשונה לנאתכו ולפרטיזן בלגרד, 71 דקות ללביא בתיקו של גמבה אוסקה, חילו ערך בכורה ביפן, הפסד לקהת באזרבייג'ן. וגם: צפו בשער הבכורה של שרי באנטוורפן

תקציר: שרלרואה - גנט 0:1/ספורט1

עומרי גנדלמן פתח הערב (ראשון) לראשונה בהרכב של גנט, כשהקבוצה הבלגית התארחה אצל שרלרואה במסגרת המחזור השלישי של הליגה הבלגית. גנדלמן וחבריו נכנעו 1:0 כשדאן היימאנס קבע את תוצאת הסיום. הקשר הישראלי הצטרף רק לאחרונה לקבוצתו אחרי שהיה חלק מהנבחרת האולימפית בפריז, ואחרי שתי הופעות בהן עלה מהספסל בליגה ובמוקדמות הקונפרנס ליג, הערב השלים לראשונה גם 90 דקות.

נטע לביא שיחק 71 דקות ב-0:0 של גמבה אוסקה נגד קאשיווה רייסול בחוץ, במחזור ה-26 בליגה היפנית. הקשר הישראלי פתח בהרכב והוחלף על ידי דווהאן הברזילאי. איבוד הנקודות של גמבה אוסקה עלה לה באיבוד המקום השלישי שממנו מגיעים למוקדמות ליגת האלופות של אסיה.

עוד במחזור ה-26 ביפן: חסן חילו ערך בכורה פתח בג'ובילו איווטה שניצחה את קאשימה אנטלרס 1:2. הבלם פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-81 והקבוצה שלו השיגה ניצחון יקר. היא מדורגת במקום ה-17 ומקדימה את הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של קיוטו שמתחתיה.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Hiroki Watanabe, GettyImages
הסתפק בנקודה. לביא/GettyImages, Hiroki Watanabe

* מעידה ראשונה העונה לפרטיזן בלגרד ולביברס נאתכו. הקשר השלים 90 דקות, אבל קבוצתו סיימה בחוץ ב-0:0 נגד IMT נובי בלגרד וירה למקום השני, מפגרת בהפרש שערים אחרי הכוכב האדום.

* דורון ליידנר וציריך במקום הראשון בשוויץ לאחר ארבעה מחזורים. הישראלי פתח בהרכב בניצחון 0:2 על לוזאן, אך ספג כרטיס צהוב והוחלף בהפסקת המחצית כשקבוצתו הייתה ביתרון של שער אחד.

* באזרבייג'אן, רועי קהת השלים 90 דקות בהפסד של סומגאייט 1:0 בחוץ לטוראן.

* בליגה הסקוטית, דוד קלטינס לא שותף בניצחונה של סט. ג'ונסטון בחוץ 0:3 על קילמרנוק.

* באוקראינה, סתיו למקין לא נכלל בסגל שחטאר דונייצק שנכנעה 1:0 פוליסיה. המשחק הופסק בעקבות אזעקות וחודש לאחר מספר דקות.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

צפו בשערו הראשון של שרי באנטוורפן

צ'ארון שרי, קשר אנטוורפן. GettyImages
שער ראשון באנטוורפן. שרי/GettyImages

* לא ליגיונר, אבל בכל זאת שחקן משמעותי בישראל בשנים האחרונות: צ'ארון שרי, אקס מכבי חיפה, הבקיע היום את שער הבכורה שלו באנטוורפן. ההולנדי בן ה-36 כבש בדקה החמישית בביצוע וירטואוזי והעלה את קבוצתו ל-0:1 מהיר על סנט. טרוידן, אחרי שני משחקים בהם לא הבקיע או בישל. בפתיחת המחצית השנייה הוא גם בישל לראשונה העונה וזה הסתיים ב-1:6 מוחץ.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully