וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנהיג אמיתי": הרכז האמריקאי ג'ימי קלארק חתם בבני הרצליה

11.8.2024 / 14:50

הגארד (23, 1.91 מ') מתחיל את הקריירה האירופית שלו אחרי ששיחק במכללת דוקיין. אורלנד: "למרות גילו הצעיר, יכול לסחוף קבוצה"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הרכז האמריקאי ג'ימי קלארק (בן 23, 1.91) לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. קלארק הוא בוגר מכללת דוקיין והרצליה תהיה התחנה הראשונה שלו בקריירה המקצוענית.

בעונתו האחרונה בליגת המכללות, קלארק הוביל את דוקיין לעונה היסטורית - לראשונה מאז 1977 זכתה המכללה באליפות הקונפרנס (אטלנטיק 10) ולהעפלה לטורניר המכללות, בו הגיעה לסיבוב השני, כשהוא מעמיד ממוצעים של 15 נקודות, 3.8 אסיסטים, 3.3 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות. קלארק נחשב לשחקן הגנה מצוין, שנבחר פעמיים לחמישיית ההגנה של העונה של הקונפרנס, ולחמישייה השנייה של העונה. בשתי עונותיו בדוקיין הוא דורג בראש טבלת החטיפות של הקונפרנס.

קלארק הוא השחקן השני בוגר מכללת דוקיין שמגיע לבני הרצליה, לאחר שקדם לו שון ג'יימס, שבדומה לקלארק הגיע להרצליה היישר מדוקיין.

שחקן בני הרצליה ג'ימי קלארק. האתר הרשמי של בני הרצליה, אתר רשמי
נחשב לשחקן הגנה מצוין. קלארק/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני הרצליה

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "ג'ימי שחקן איכותי שמשחק חזק גם בהתקפה וגם בהגנה. הוא מחזיק בסט התכונות שחיפשנו לעמדת הרכז על המגרש ומחוץ למגרש ומתאים לאופי ולסגנון הקבוצה. למרות גילו הצעיר הוא הראה שהוא מנהיג אמיתי שיכול לסחוף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully