וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד כולו של מכבי ת"א: אלכסה אברמוביץ' בדרך ל-NBA?

אחרי שרשם עוד טורניר מצוין מול כוכבי הליגה הטובה בעולם, שחקן ההגנה המצטיין של הטורניר האולימפי במרוץ נגד השעון להשגת חוזה. הצהובים שהיו קרובים להחתימו הקיץ בוודאי מתחרטים

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

מלאכת בניית הסגל של מכבי תל אביב עדיין נמצאת בעיצומה, אבל על דבר אחד הצהובים כבר בוודאי מתחרטים: אלכסה אברמוביץ', שהיה קרוב לחתימה בשורות הקבוצה ובחר בסופו של דבר בצסק"א מוסקבה, נראה באולימפיאדת פריז בדיוק כמו השחקן שחסר לה.

אברמוביץ', שמככב בנבחרת סרביה בשנים האחרונות, הציג את היכולות ההגנתיות המוכרות שלו גם מול טובי השחקנים ב-NBA, וכפי שעצר באליפות העולם אשתקד את שיי גילג'ס אלכסנדר ואחרים, עשה זאת גם מול שחקנים בכירים נוספים בפריז.

על המוניטין הבינלאומי שצובר הגארד האנרגטי אפשר ללמוד מכך שמאמני הנבחרות המשתתפות בטורניר בפריז בחרו בו לשחקן ההגנה המצטיין בפריז. "אברמוביץ' ידוע כמומחה הגנתי שלעולם לא מוותר, ומפעיל לחץ על הגארדים היריבים 24/7", נימקו באתר הרשמי של הטורניר את הבחירה.

אלכסה אברמוביץ', נבחרת סרביה. Catherine Steenkeste, GettyImages
יכול היה להגיע למכבי תל אביב בדיוק כשהוא בשיא. אברמוביץ'/GettyImages, Catherine Steenkeste

בינתיים שמו של אברמוביץ' יוצא למרחוק: למרות שבחר בצסק"א מוסקבה על פני מכבי תל אביב וחתם על חוזה ארוך טווח במדי המועדון הרוסי, הוא השאיר לעצמו פתח מילוט שעשוי להתממש כעת.

על פי סוכנו, לאברמוביץ' יש סעיף יציאה ל-NBA בחוזהו החדש בצסק"א, שיפוג בעוד תשעה ימים. כעת הוא במרוץ נגד השעון להשגת חוזה בליגה הטובה בעולם, ונראה שיש לא מעט קופצות.

מכבי תל אביב, שהחתימה על המשבצת שלו את רוקאס יוקובאיטיס שעדיין טעון הוכחה ברמות הללו, תעקוב אחרי ביצועיו של אברמוביץ' היכן שזה לא יהיה - NBA או VTB - ותקווה שהרכז הליטאי לא יגרום להם להתחרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully