וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה בדרך: מעיין לרון זכתה בתחרות J100 הבינלאומית בזימבבואה

לרון, המתאמנת במרכז הטניס והחינוך חיפה, זכתה ביולי האחרון בטורנירי הנוער הבינלאומיים J60 בתל אביב ובטורניר J30 ברמה"ש

מעיין לרון. איגוד הטניס,
מעיין לרון/איגוד הטניס

מעיין לרון זכתה בתחרות J100 הבינלאומית לנוער בזימבבואה. לרון, המתאמנת במרכז הטניס והחינוך חיפה, זכתה ביולי האחרון בטורנירי הנוער הבינלאומיים J60 בתל אביב ובטורניר J30 ברמה"ש.

ה-ITF J100 התקיים השנה בהררה שבזימבבואה. טורניר זה נחשב לכור היתוך של תחרויות עבור כישרונות צעירים הלהוטים להציג את כישוריהם והתשוקה שלהם לטניס. מדובר בתחרות בה מתחרים כוכבי המחר והטניסאים הצעירים המבטיחים ביותר בענף, מדובר גם בהזדמנות נפלאה עבור צופים, מאמנים ואוהדים לחזות באלופים עתידיים.

מטרתה של מעיין, 17, להיות שחקנית טניס מקצועית ולהמשיך להתחרות גם בעולם. מעבר להנאה שבניצחון, הטניס מקנה לילדים ולילדות ערכים של צניעות, התמדה ונחישות, כוח רצון ועיצוב האופי. הניצחון של מעיין הוא הוכחה לכל אחד שעבודה קשה משתלמת.

*לדברי ערן דנק, מנהל מרכז הטניס והחינוך חיפה ומאמנה האישי של מעיין*: מעיין ילדה חרוצה ומחויבת מאוד, הטניס הוא כל עולמה. היא מתאמנת מידי יום פעמיים ביום אימוני טניס, פילאטיס וכושר גופני, מדובר בהשקעה יוצאת דופן. מעיין מצליחה לשלב בין הלימודים לטניס, צנועה מאוד ומגיעה לאימונים במרכז הטניס שלנו עם חיוך בכל יום מחדש. היא מהווה מודל לחיקוי עבור המון ילדים בצניעות, התמדה, מחויבות ובהנאה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully