וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתעורר מהחלום: כך תיראה נבחרת ארה"ב ב-2028?

לברון, סטף ודוראנט לא צפויים להופיע, אמביד ודייויס בסימן שאלה, טייטום אמור להישאר על אף הייבוש. הסגל ייבנה מחדש וככל הנראה יכלול גם יורש לסטיב קר. כך הוא צפוי להיראות

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

נבחרת ארצות הברית העמידה בפריז 2024 את אחד הסגלים הנוצצים בתולדותיה - שני אולי רק לנבחרת החלומות המיתולוגית של 1992. ואכן, האמריקאים נזקקו לכל כוכב וכוכב כדי לזכות בסופו של דבר במדליית הזהב, כשדווקא שלושת הוותיקים - לברון ג'יימס שנבחר ל-MVP, סטפן קרי שהתפוצץ בחצי הגמר ובגמר וקווין דוראנט - הם אלה שבלטו.

ניתן רק להניח שהשלישייה הזו לא תופיע לאולימפיאדה הבאה: גם אם מישהו ממנה עדיין ישחק ב-NBA, הוא יהיה מבוגר עוד יותר והרחק משיאו. "נראה לי שאפשר לומר די בוודאות שלא אגיע לאולימפיאדה הבאה", אמר קינג ג'יימס. "מי יודע. נראה", הוסיף דוראנט.

על כן, גרנט היל יצטרך ככל הנראה לבנות נבחרת חדשה, מבוססת בחלקה על הדור הבא ודור הביניים של ארצות הברית. לפני פריז 2024, ניתן היה להניח שהנבחרת הבאה תיבנה בין היתר על ג'ייסון טייטום - אולם כוכב בוסטון מיעט לשחק תחת סטיב קר, וחלק מאנשי התקשורת האמריקאים תהו האם יהיו לכך השלכות לקראת בניית הסגל הבאה.

סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
אל תבנו עליהם. לברון וסטף/רויטרס

"זו היתה חוויה קשה על הפרקט, אבל לא אקבל החלטות בהתבסס על רגשות", אמר טייטום לאחר הזכייה בזהב. "אם תשאלו אותי עכשיו אם אשחק ב-2028, אגיד שזה בעוד ארבע שנים ואצטרך לחשוב על זה. זה היה קשה, אבל אני מקווה שזה ייתן לי דלק להמשך".

לפי קווין פלטון מ-ESPN, מלבד שלושת הוותיקים גם ג'רו הולידיי (שיהיה בן 38 בעוד ארבע שנים) ודרק ווייט (שיהיו בן 34) לא צפויים להיות חלק מהסגל הבא. סימני השאלה הגדולים צפויים סביב אנתוני דייויס (שיהיה בן 35) וג'ואל אמביד (שיהיה בן 34), שני סנטרים שלא ממש ידועים בזכות העמידות שלהם. כוכב לוס אנג'לס לייקרס אמנם רמז שבכוונתו לא התייצב גם לאולימפיאדה הביתית, אך ימים יגידו האם גופו יחזיק עד אז.

מהסגל הנוכחי, סביר להניח שבאם אדבאיו (יהיה בן 30), דווין בוקר (31), אנתוני אדוארדס (26), טייריס הליברטון (28) וטייטום (30) יישארו. השמות שהעלה פלטון ב-ESPN כמי שלהערכתו ישלימו את הסגל הם פאולו באנקרו, ג'יילן בראנסון, צ'ט הולמגרן, טייריס מקסי וג'יילן וויליאמס. שמות נוספים שהוזכרו הם סקוטי בארנס, ג'יילן בראון, קייד קאנינגהאם, קופר פלאג, דיארון פוקס, ברנדון מילר, דונובן מיטשל, אוון מובלי, ג'ה מוראנט, טרה מרפי, ג'יילן סאגס וזאיון וויליאמסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נבחרת ארצות הברית אנתוני אדוארדס, ג'רו הולידיי, טייריס הליברטון, אנתוני דייויס, באם אדבאיו. Sarah Stier, GettyImages
חלקם לפחות אמורים להיות גם ב-LA. אנתוני אדוארדס, ג'רו הולידיי, טייריס הליברטון, אנתוני דייויס ובאם אדבאיו/GettyImages, Sarah Stier

ב-CBS העריכו שגם ג'וש הארט, מיקל ברידג'ס והרב ג'ונס יילקחו בחשבון, וב"הופסהייפס" הוסיפו את טריי יאנג. כך או כך, קשה להאמין שהסגל של 2028 יציג כמות כישרון או ברק כמו אלה שהוצגו בפריז 2024.

היל, המשמש כאדריכל הנבחרת מאז עזיבתו של ג'רי קולאנג'לו, אמור להמשיך לכל הפחות עד אליפות העולם בקטאר ב-2027, אך לפי ESPN, יהיה עליו למצוא מאמן חדש. סטיב קר ככל הנראה לא ימשיך לאולימפיאדה נוספת, ושני המועמדים המובילים להחליפו הם עוזריו - אריק ספולסטרה וטיירון לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully