וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני משלשלת ומקיאה מאז התחרות, העיקר שנהר הסן קיבל אישור"

השחיינית הגרמנייה לאוני בק השתתפה בתחרות השחייה במים פתוחים ביום חמישי: "הקאתי תשע פעמים". המנצחת דווקא שתתה מהנהר

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

הסיפורים על המים בנהר הסן נמשכו לכל אורך המשחקים האולימפיים, וסביר שנשמע כאלו גם קצת אחרי שהם יסתיימו. הפעם הגיעה תורה של לאוני בק, שהתחרתה במירוץ ל-10 קילומטרים במים פתוחים וסיפרה על גיהנום פיזי שהיא עוברת מאז.

בק בת ה-27 שיתפה את העוקבים והגולשים כשהעלתה סטורי עם תמונה שלה וכתבה שהיא הקיאה 9 פעמים ומשלשלת מאז התחרות ביום חמישי. הגרמנייה הוסיפה בלעג: "המים בסן קיבלו אישור".

לעומת בק שסובלת מבעיות בטן מאז המירוץ, מי שהפתיעה הייתה המנצחת שרון ואן רובנדאל. מיד אחרי שהבטיחה את מדליית הזהב, ההולנדית לקחה שלוק מהמים בנהר ואחר כך הסבירה: "הייתי צמאה והרגשתי שאני חייבת לשתות. אז אמרתי לעצמי שפשוט אשתה מהסן. לא היה אכפת לי ממה שאומרים על הזיהום. המים היו קרירים ונעימים, לא הרגשתי שום טעם ספציפי".

השחיינית הגרמנייה לאוני בק באולימפיאדת פריז 2024. Leonie Beck, GettyImages
לאוני בק בנהר ביום חמישי/GettyImages, Leonie Beck

המים בסן "קיבלו אישור" שהם נקיים אחרי שהאולימפיאדה כבר התחילה. בשלב מסוים היה חשש שתחרות הטריאתלון תהפוך לדואתלון ושבוועדה המארגנת יוותרו על החלק של השחייה, אבל האישור התקבל ממש כמה שעות לפני כן. רוב הספורטאים לא דיווחו על מפגעים, אבל היו גם לא מעט שסיפרו על תסמינים דומים לאלו מהם סבלה בק. בבלגיה גם דיווחו שהטריאתלטית קלר מישל נדבקה בחיידק אי-קולי ואושפזה בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully