וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דורטמונד לשעבר: "גלוך ייחטף לליגה בכירה בינואר"

פטר שטוגר התלהב מהשלושער של הישראלי: "שחקן מיוחד". גלוך עצמו מצטנע, ומסכם קיץ עמוס: "נהניתי באולימפיאדה, הראש בצ'מפיונס"

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 2:3 על טוטנהאם בהכנה/ספורט1

אוסקר גלוך אומנם עוד לא עשה את המעבר המצופה לליגה בכירה, אבל עם ביצועים כאלה - הדרך לשם הולכת ומתקצרת. על הקביעה הזו, אחרי שהקשר חגג שלושער ראשון בקריירה והצעיד את רד בול זלצבורג ל-1:5 מוחץ על בלאו וייס לינץ בליגה האוסטרית, אחראי לא אחר מאשר מאמן בורוסיה דורטמונד לשעבר, פטר שטוגר.

"גלוך שחקן מיוחד. היום ראינו פעם נוספת מה הוא מסוגל לתרום ל-DNA של רד בול", אמר שטוגר, שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה האוסטרית. "הוא שחקן מאוד יצירתי, ותענוג לצפות בו. אם הוא ימשיך לספק מספרים כאלה, אני מעריך שהוא ייחטף לליגה בכירה עד חג המולד".

גם מאמן זלצבורג פפין לינדרס היה מלא במחמאות לגלוךף ואמר ש"דאגנו לכך שהוא ישחק בעמדות שהוא הכי מסוכן בהן, אבל מה שהכי אהבתי במשחק שלו היום, זה את ניצול המצבים. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות ממנו".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
בשיאו. גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

גם גלוך עצמו ניגש לעמדת הריאיונות בסיום, ואמר בצניעות: "חוויה מגניבה מבחינתי. מעולם לא כבשתי שלושער לפני כן, ואני שמח מאוד. השער השני שכבשתי היה ממש נחמד. עכשיו צריך להתרכז בליגת האלופות. אני מאמין בקבוצה, כי שיחקנו טוב גם במשחק הראשון, ואני מקווה שנוכל לעשות זאת".

גלוך שיקווה להעלות את זלצבורג לשלב הבא של מוקדמות האלופות השבוע נגד טוונטה, התייחס גם לקיץ שעבר עליו. "לייצג את מדינת ישראל באולימפיאדה היה כבוד גדול מבחינתי. עכשיו אני מתמקד במשימות שלי בזלצבורג. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב, ולהמשיך בדיוק כפי ששיחקנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully