וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי ת"א עם דגל פלסטין על הפודיום? הפאדיחה של השדר האמריקאי

מתיאס לסור התעטף בדגל מרטיניק בטקס המדליות, השדר האמריקאי התבלבל: "גם הוא מודאג מהמצב במזרח התיכון". אחרי מבול של תגובות, הוא גם פרסם התנצלות: "הדגלים דומים אך שונים"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

פאדיחה בשידור חי: שדר רשת "NBC" האמריקאית מייק טיריקו נאלץ להתנצל אמש (שבת) זמן קצת לאחר משחק הגמר ששידר בין ארצות הברית לצרפת, אחרי שטען שמתיאס לסור, כוכב פנאתינייקוס ושחקן מכבי תל אביב לשעבר, התעטף בדגל פלסטין בזמן חלוקת המדליות.

למעשה, לסור התעטף בדגל מרטיניק, אי בשליטת צרפת בים הקריבי, בו הוריו נולדו.

"אנחנו רואים את לסור, אחד הסנטרים המחליפים של צרפת, עם דגל פלסטין על הכתפיים", התבלבל טיריקו, "כולנו מודעים וערים לכל סוג של מסר שספורטאים מנסים להעביר על רקע המצב המדאיג במזרח התיכון".

דגל מרטיניק אומנם מורכב מאותם צבעים, אבל נראה למעשה שונה בתכלית מדגל פלסטין, והתגובות לאמירה של טיריקו על לסור לא איחרו לבוא. טיריקו הפך תוך זמן קצר לבדיחה ברשתות החברתיות, כשגולשים רבים מעירים את תשומת ליבו לטעות, ותוהים כיצד אף אחד מהקולגות שלו לערוץ לא זיהה אותה והעיר לו בשידור חי.

רק לאחר שירד משידור, טיריקו נחשף לתגובות ופירסם התנצלות בחשבון הטוויטר שלו. "אני מודע לטעות שעשיתי בשידור, כשלא זיהיתי את דגל מרטיניק וטעיתי לחשוב שמדובר בדגל פלסטין. הדגלים דומים אבל שונים במהותם, וזה עניין די חשוב לכל הצדדים המעורבים", כתב, והבטיח: "אני מתנצל על הטעות, ואתקן אותה בשידור חי במשדר האולימפי הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully