וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו והרצוג בירכו: "חמש המופלאות, איזו גאווה ישראלית!"

ראש הממשלה שוחח עם בנות נבחרת ההתעמלות לאחר מדליית הכסף: "כל המדינה גאה בכן". הנשיא: "מדהימות, הבאתן נחת לעם"

שיחת נבחרת ההתעמלות האומנותית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו/יניב טוכמן

התרגשות גדולה בישראל ובפריז בעקבות המדליה השביעית של המשלחת באולימפיאדה. ראשי הוועד הגיעו לחגוג עם נבחרת ההתעמלות האומנותית, שאחרי דרמה גדולה השיגה את מדליית הכסף בתחרות הקרב-רב הקבוצתית ועשתה היסטוריה אותה הקדישה "למדינה היקרה שלנו".

בצאת השבת, גם מנהיגי המדינה הצטרפו לברכות. ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ ברשת ה-X: "איזו גאווה ישראלית! ברכות ענק לנבחרת החלומות האולימפית שלנו שהביאה הישגים חסרי תקדים למדינת ישראל. והיום הצטרפו אליה בהישג אדיר נוסף הנבחרת הנפלאה שלנו להתעמלות אומנותית. 7 מדליות אולימפיות שהושגו בכישרון, מאמץ והתמדה - תוך התעלות יחודית להביא כבוד וגאווה למדינתנו. ביחד אנחנו מנצחים!".

בשיחה עם הנבחרת אמר ראש הממשלה: "אתן נהדרות, הבאתן גאווה וכבוד למדינת ישראל. זה כיף שקשה לתאר אותו. אני רוצה לברך אתכן, אני גאה בכן וכל המדינה גאה בכן. כל הכבוד! התחרות הייתה מרתקת, צפינו בכן בכל רגע ורגע. מבחינתי אתן שוות זהב, כל אחת מכן".

הבנות השיבו: "תודה רבה, אנחנו מאוד גאות לייצג את המדינה. אנחנו מעריכות את זה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג צייץ: "חמש המופלאות של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית - דיאנה, אופיר, רומי, שני והדר - אתן גאווה ענקית! בעבודה קשה, מסירות ומקצועיות עשיתן היום היסטוריה בענף ושימחתן את עם ישראל! כבוד גדול לצוות המקצועי בניצוחה של איילת זוסמן; המאמנות אלה סמופלוב, נטשה סטפנובה ומנהלת הנבחרת נטשה אסמולוב".

לאחר מכן שוחח הנשיא עם המתעמלות ואמר להן: "בנות מדהימות, אני חייב להגיד שזה היה מרגש, רותקנו. אתן יפיפיות- איזה דיוק, איזה יופי, איזו ריתמיקה. ממש מושלם! תודה לכם. הבאתן נחת לעם ישראל. כל הכבוד לכן וגם לאיילת וכל הצוות הנהדר, עבדתם על זה כל כך קשה. תודה גם להורים ולמשפחות שמלווים אתכם כבר שנים, יום יום שעה שעה בהכנות לאירוע הזה. אז כל הכבוד לכם אתן ממש גאווה נפלאה, ואני מקווה שזה יביא לשבוע של בשורה במיוחד בנושא החטופות והחטופים, שאני מתפלל יחד איתכם ועם כל עם ישראל שיחזרו הביתה ושנראה ימים של שקט ושלווה. אז חיבוק גדול ותודה רבה לכם".

המתעמלות השיבו לנשיא: "תודה רבה על המילים החמות. זה באמת כבוד גדול וגאווה לייצג את המדינה, אנחנו מאד שמחות ונרגשות שהצלחנו להביא את המדליה הזו".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: מדליה שביעית לישראל! עוד מדליית כסף לנבחרת שלנו. איזה כיף לפתוח את השבוע עם הישג אדיר נוסף לספורט הישראלי ולנבחרת ההתעמלות האמנותית שלנו. גאווה גדולה, אל אל ישראל".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "חמש המופלאות של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית בהישג היסטורי".

עוד בנושא

יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "העיר חיפה כולה גאה בך, שני, על הזכייה במדליית הכסף. את ההוכחה לכך שעבודה קשה ומאומצת מביאה איתה תוצאות והישגים שממלאים את לבבות כולנו בגאווה עצומה. ממתין לך בלשכתי לקבלת הפנים שנקיים לכבודך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully