וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ עם ציון דרך מרשים. אדרסון זכה למחמאות: "הבועט הטוב ביותר שלנו"

מנצ'סטר סיטי חגגה זכייה ראשונה במגן הקהילה אחרי שלושה הפסדים רצופים במעמד. השוער שכבש ועצר את סאנצ'ו בפנדלים זכה לפרגונים וביונייטד אופטימיים

תקציר מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 (6:7 לסיטי בפנדלים)/ספורט1

בשלוש השנים האחרונות מנצ'סטר סיטי הגיעה בכל פעם מחדש למשחק מגן הקהילה והפסידה. הערב (שבת) היא עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון בפנדלים על מנצ'סטר יונייטד, זאת לאחר 1:1 בתום 90 דקות. אלחנדרו גרנאצ'ו העניק בדקה ה-82 יתרון לשדים האדומים, אבל ברנרדו סילבה השווה כעבור 7 דקות ושלח את הקבוצות לדו קרב מהנקודה הלבנה, שכאמור הסתיים עם חגיגות בצבע תכלת.

ב-13 העונות האחרונות הזוכה במגן הקהילה לא זכתה באליפות, חוץ מסיטי שהיתה היחידה לעשות זאת בתקופה הזו. מנואל אקנג'י, השחקן שכבש את הפנדל המנצח, סיפר בסיום על ההכנות של הקבוצה לקראת העונה הקרובה וחשף כמה סודות של הבועטים: "התאמנתי על זה אתמול וזה הצליח, בסופו של דבר פנדלים זה הרבה מאוד מזל. אדרסון? הוא הבועט הכי טוב שלנו מהנקודה הלבנה".

גם פפ גווארדיולה החמיא לשוער שלו שכבש בדו קרב: "יחד עם ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה הוא הבועט הטוב ביותר שלנו".

עבור המאמן הספרדי זה התואר ה-18 על הקווים במנצ'סטר סיטי ומגן הקהילה השני בסך הכל, בנוסף לשש אליפויות בתשע שנים.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד ארלינג הולאנד. GettyImages
חגיגות של תואר ראשון. גווארדיולה והולאנד/GettyImages

אריק טן האח סיכם את ההופעה של הצד שלו עם לא מעט אופטימיות: "שיחקנו טוב, היינו יכולים לנצח ולזכות בתואר. נהיה חייבים לקחת מפה דברים חיוביים להמשך בליגה. ההחמצה של סאנצ'ו בפנדלים? אני סומך עליו שהוא עוד יכבוש. הוא בועט פנדלים מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully