וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע שהמחיש את הגדולה האמיתית של יוקיץ': "תלמדו ממנו איך להתנהג"

אחרי הזכייה המרגשת בארד, הסנטר הפגן ג'נטלמניות יוצאת דופן. אברמוביץ' הילל ועקץ את האמריקאים: "גם כוכב על, גם איש נפלא"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

נבחרת סרביה זכתה היום (שבת) במדליית הארד בטורניר האולימפי, באדיבות עוד משחק מופלא של ניקולה יוקיץ'. הפנומן מדנבר כיכב עם טריפל דאבל של 19 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים והצעיד את הסרבים לניצחון 83:93 על גרמניה במשחק על המקום השלישי, כשהוא מסיים טורניר אישי אדיר.

ערב הנעילה של הטורניר, לפני משחק הגמר בין ארה"ב לצרפת, יוקיץ' מדורג ראשון בטורניר כולו בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים וחטיפות, ונראה כמו המועמד הבלתי מעורער ל-MVP למרות שלא יסים עם הזהב.

אבל מלבד ליכולות המוכרות שלו על המגרש, יוקיץ' גם הראה ג'נטלמניות יוצאת דופן, וסרטון שלו מרגעי הסיום של המשחק חרך את הרשת. בסרטון נראה יוקיץ' למקפיד ללחוץ את ידיהם של כל שחקני ומאמני נבחרת גרמניה לפני שהוא ניגש לחגוג עם חבריו לנבחרת את ההישג המרשים.

"אנחנו מתים על יוקיץ'. הוא מהווה דוגמא לאיך כוכב על צריך להתנהג ולהתנהל", אמר אלכסה אברמוביץ', ספק בעקיצה לכוכבי נבחרת ארצות הברית שחגגו בצורה הפגנתית ומתריסה אחרי הניצחון על הסרבים בחצי הגמר. "אני יודע שניקולה לא אוהב להתראיין, ואני מכבד אותו על כך. אין לי מילים לתאר איזה אדם נפלא הוא, ומה המשמעות של לייצג את סרביה מבחינתו".

לדבריו של אברמוביץ', "אנחנו נבחרת של שחקנים שעושים עבודה מלוכלכת, במיוחד עבור יוקיץ' ובוגדנוביץ'. כולם שומרים, רצים, לוחצים...מבחינתי, יוקיץ' הוא השחקן הכי מיוחד שראינו בכדורסל העולמי עשרות שנים. הוא הכדורסלן הסרבי הגדול בכל הזמנים, למרות שהשחקן המועדף עליי הוא דיאן בודירוגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully