וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפל דאבל ליוקיץ', סרביה זכתה במדליית הארד בפריז

הסנטר חתם טורניר מופלא עם 19, 12 ו-11 שסידרו לסרבים 83:93 על גרמניה, והעניקו לפשיץ' סגירת מעגל בגיל 74. ואגנר בלט עם 18 שלא הספיקו

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

בפעם השלישית בהיסטוריה, נבחרת סרביה בכדורסל מדליסטית אולימפית. הסרבים גמלו היום (שבת) לנבחרת גרמניה על ההפסד בגמר אליפות העולם אשתד, וניצחה אותה 83:93 במשחק על המקום השלישי בברסי.

מדובר כאמור במדליה אולימפית שלישית לסרביה, וראשונה מארד. ניקולה יוקיץ', אולי השחקן המצטיין בטורניר כולו, חתם קמפיין מופלא עם טריפל דאבל אדיר של 19 נקודות, 12 ריבאונים ו-11 אסיסטים ונהנה מסיוע של ואסיליה מיציץ' שקלע 19, של בוגדן בוגדנוביץ' שהוסיף 16 ושל אלכסה אברמוביץ' עם 13, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

מדובר בסגירת מעגל עבור מאמן סרביה סבטיסלב פשיץ', שבגיל 74 זוכה לראשונה בקריירה במדליה אולימפית. עבור יוקיץ' מדובר במדליה שנייה, אחרי שזכה בכסף באולימפיאדת טוקיו.

ניקולה יוקיץ', נבחרת סרביה. רויטרס
הצגה. יוקיץ'/רויטרס

המשחק התנהל ברובו בשליטה סרבית, שירדה להפסקה ביתרון דו ספרתי. 7 נקודות רצופות של אלכסה אברמוביץ' הזניקו בריחה ל-19 הפר באמצע הרבע השלישי\ ולמרות ניסיונות קאמבק של גרמניה, משם זה פחות או יותר הוכרע.

גרמניה מצידה פספסה הדמנות למדליה היסטורית וראשונה אי פעם לנבחרת הכדורסל, למרות 19 נקודות של פרנץ ואגנר ו-16 של אחיו מוריץ. דניס שרודר הוסיף 13, אבל התקה כמו בחצי הגמר מול צרפת. כך או אחרת, גרמניה לפחות תתנחם במקום הרביעי - הישג השיא שלה במשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully