וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה הכי יקרה הקיץ: דומיניק סולאנקה חתם בטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 10.8.2024 / 17:48

החלוץ נרכש ב-65 מיליון ליש"ט וחתם לשש שנים. סוכם מעברם של דה ליכט ומזראווי למנצ'סטר יונייטד, ווסטהאם צירפה את טודיבו. חיזוק מבטיח ללסטר, חלוץ לברקוזן בדרך לאנגליה

תקציר: מכבי פתח תקוה - קלוז' 1:0/ספורט1

העברות

* ההעברה היקרה ביותר של קיץ 2024: דומיניק סולאנקה הוא שחקנה החדש של טוטנהאם. לחלוץ בן ה-26 היה בחוזהו בבורנמות' סעיף שחרור של 65 מיליון ליש"ט לקבוצות אחרות בפרמיירליג. הוא חתם לשש שנים אחרי שכבש 19 שערי ליגה לזכות הדובדבנים בעונה שעברה.

* המחטף הושלם: ז'אן-קלר טודיבו שהיה בדרך ליובנטוס, הצטרף בסופו של דבר לווסטהאם. הבלם הצרפתי בן ה-24 הושאל מניס לעונה אחת עם אופציית רכישה תמורת 40 מיליון יורו בקיץ הבא, וילבש את החולצה מספר 25.

* 13 שנים אחרי שעזב את אודינזה לטובת ברצלונה, אלכסיס סאנצ'ס הצטרף בחינם למועדון האיטלקי.

* פקונדו בואוננוטה, מי שמסומן כאחד משחקני העתיד של נבחרת ארגנטינה, הושאל מברייטון ללסטר סיטי לעונה הקרובה. הקשר ההתקפי בן ה-19 חתום עם השחפים לעוד ארבע שנים.

* שחקן ההתקפה אירווין קארדונה הושאל לשנה מאוגסבורג לאספניול ללא אופציית רכישה. קארדונה שחתום בקבוצה הגרמנית עד 2027, בילה את החצי השני של העונה שעברה כמושאל בסנט אטיין ותרם לה 10 שערים לצד שלושה בישולים ב-22 הופעות.

שמועות

* צמד האקסים של אייאקס צפוי לעזוב את באיירן מינכן כדי להתאחד עם אריק טן האח במנצ'סטר יונייטד. כתב ה"אתלטיק" דייויד אורנסטין פרסם שסוכמה עסקת מתייס דה ליכט, שיירכש תמורת 45 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים, ואמור לחתום ביונייטד לחמש שנים עם אופציה. בנוסף הסכימו הבווארים להצעה של 15 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים על נוסייר מזראווי, שמעברו יקרה בהתאם לעזיבה של ארון וואן ביסאקה את השדים האדומים.

* פדרו נטו עורך היום את הבדיקות הרפואיות לקראת השלמת מעברו לצ'לסי בחוזה עד 2030. וולבס תקבל 60 מיליון יורו תמורת הקיצוני הפורטוגלי.

* פאביו קרבאליו יצטרף לברנטפורד: פבריציו רומאנו מדווח שהקשר הצעיר של ליברפול יצטרף לקבוצה של תומאס פרנק שתשלם לאדומים 20 מיליון ליש"ט.

* גם ארון וואן ביסאקה בדרך לווסטהאם, שכן לפי דיווח ב"סקיי גרמניה", המגעים עם מנצ'סטר יונייטד נמצאים בשלב מתקדם. המגן צפוי לעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון או שני לקראת מכירתו ב-15 מיליון יורו וחתימה על חוזה, ככל הנראה, עד 2030.

* עוד מכיוונו של כתב "סקיי גרמניה" פלוריאן פלטנברג: מסתמן כי אדם הלוז'ק יעזוב את באייר לברקוזן שדורשת עבורו בין 17-18 מיליון יורו. שחקן ההתקפה בן ה-22 מבוקש במספר קבוצות פרמיירליג.

* בהמשך לנפילת המעבר של טודיבו, באיטליה פורסם כי קלמון לנגלה, יוסיפ שוטאלו ויקוב קיוויור הם המועמדים לחזק את הגנת יובנטוס.

* עוד מועמד שיובנטוס פועלת להחתמתו הוא שחקן הכנף של נבחרת ארגנטינה, ניקולאס גונסאלס. סוכנו של כוכב פיורנטינה במשא ומתן עם הביאנקונרי זה מספר ימים, כשההצעה עומדת כרגע על 30 מיליון יורו.

* עדיין בלסטר, החלוץ ווילפריד זאהה מגלאטסראיי עשוי להגיע לעולה החדשה לפרמיירליג בהשאלה לעונה. גם קריסטל פאלאס שוקלת לנסות ולהחזיר את מי שכיהן בשורותיה כקפטן.

* אברטון דחתה שתי הצעות על ג'ארד ברנתווייט, אבל ב"סאן" נכתב שמנצ'סטר יונייטד עוד לא ויתרה על הבלם - ומתכננת הצעה חדשה.

* אחד המחליפים הפוטנציאליים שסימנה בורנמות' לסולאנקה הוא טמי אברהם, שמושבת כבר כמעט שנה בעקבות קרע ברצועה הצולבת בברכו וחתום לעוד שנתיים ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully