וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה ה"אסורה" לחטופים במרתון: "לעם ישראל יש כוח אדיר"

10.8.2024 / 11:44

מארו טפרי חצה את קו הסיום עם דגל ישראל וסרט החטופים, והודה: "לא שמתי לב, זה נוגד את התקנון". גירמה אמרה ריגש: "אי אפשר לתאר את העם שלנו. הוא נתן לנו כוח למרות האיומים"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

ריצת המרתון בפריז 2024 הסתיימה היום (שבת) עם אכזבה מסוימת עבור שלושת הישראלים, אבל עם תקווה לעתיד טוב יותר, ובעיקר עם רגע מרגש אחד: מארו טפרי, שסיים את הריצה המפרכת במקום ה-26, חצה את קו הסיום עם דגל ישראל כשלצידו סמל החטופים.

טפרי סיפר כי לא שם לב שהדבר נוגד את התקנון האולימפי, אחרי שקיבל את הדגל והסרט לידיו מאוהד ישראלי במטרים האחרונים של הריצה.

"אסור להיכנס עם הסרט הצהוב, אבל לא שמתי לב לזה. מישהו נתן לי את זה עם דגל ישראל, ונכנסתי עם זה", סיפר, ובאותה נשימה התרגש כשדיבר על האפשרות לייצג את ישראל דווקא בימים כאלו: "כבוד גדול לייצג את המדינה בבמה בינלאומית כזאת. אני שמח שהגעתי לקו הסיום. לא עמדתי בציפיות שלי, ציפיתי למקום יותר גבוה אבל המסלול היה קשה. היו עליות קשות, אבל עשיתי את המקסימום שלי. לא ציפית למדליה, אבל לפחות ציפיתי למיקום יותר גבוה, בטופ 10".

מארו טפרי, רץ ישראלי. הוועד האולימפי בישראל
טפרי חוצה את קו הסיום/הוועד האולימפי בישראל

גירמה אמרה, שסיים במקום ה-44, ריגש כשדיבר על התמיכה מישראל: "אלו המשחקים האולימפיים השניים שלי ושמחתי לייצג את המדינה על הבמה הזו. היו לי ציפיות ממש גבוהות, אבל תמיד יש אכזבות, זה חלק מהספורט. תודה לכך מי שתמך בנו מסביב, כל עם ישראל נתן לנו את הכוח, גם כשהיו נגדנו איומים. בזכותו הרגשנו שאנחנו רצים בבית שלנו. לעם ישראל יש כוח אדיר, שאי אפשר לתאר".

אמרה סיפר ש"ראיתי הרבה מאוד אנשים שעודדו אותנו. אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים ולא מתרכזים בשלילי. אני לא יודע איך להשוות לטוקיו, פה היה יותר חם וזה היה מרתון מסוג אחר לגמרי. כל בן אדם שמגיע לאולימפיאדה חולם על מדליה, אף פעם אי אפשר לדעת. רצינו לפחות טופ 10 או טופ 20".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רצי המרתון הישראלים במשחקי פריז 2024: מארו טפרי, גשאו איילה, גירמה אמרה. הוועד האולימפי בישראל
המרתוניסטים הישראלים בסיום/הוועד האולימפי בישראל

גשאו איילה, שסיים במקום ה-31: "הריצה התפתחה כמו שציפינו בהתחלה, אבל אחרי 10 ק"מ התחילו עליות וזה נהיה קשה יותר. זו הייתה טבילת אש ראונה לי באולימפידה ואני שמח שצלחתי אותה. רציתי להגיע לטופ 10, אבל מה שהיה היה".

"חוויה כל כך מרגשת להגיע לבמה כזאת ולהשתתף בריצה עם הספורטאים הכי גדולים. אני אישית מתקדם מנה לשנה ומאוד מרוצה. אני רוצה לאחל לעצמי להמשיך בדרךולהניף את דגל ישראל על הבמות הכי גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully