וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לי קשה מאוד": כך תאי בריבו התגבר על תקופת היובש

החלוץ לוהט אחרי חודשים ארוכים בלי לכבוש, מאמן פילדלפיה גאה בו: "שער של חלוץ אמיתי. הוא מתוגמל על העבודה הקשה"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמעט שנה שלמה חיכה תאי בריבו עד שחגג את שערו הראשון במדי פילדלפיה יוניון, אבל מאז שפגש את הרשת לראשונה בקבוצה האמריקאית - הוא פשוט לא עוצר. לפנות בוקר (שבת) הבקיע הישראלי את שעריו השמיני והתשיעי ב-10 ההופעות האחרונות שלו בכל המסגרות, עם צמד שהצעיד את קבוצתו לניצחון 0:2 על מונטריאול בדרך לשמינית גמר גביע הליגות, מפעל בו בריבו עומד על שלושה כיבושים בשלושה משחקים.

"התחלנו את המשחק טוב, הם שברו את הלחץ שלנו כמה פעמים, אבל הקבוצה הראתה אופי שהיה חסר לנו בכמה משחקים בעבר", אמר בריבו לערוץ הרשמי של פילדלפיה יוניון בסיום המשחק. "הצגנו את אותו כדורגל, אבל האופי התחזק. כיף שכולם חזרו מהנבחרות ומהפציעות, אני חושב שזו קבוצה מיוחדת שנלחמת עד הדקה האחרונה ואנחנו מקווים להמשיך ככה. אנחנו צריכים אולי להיות יותר חדים מול השער, אבל בעיקר להמשיך ככה כי אנחנו בכושר טוב. ושוב - האופי הוא הכי חשוב, שאנחנו נלחמים גם כשהדברים עובדים פחות טוב".

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון. רויטרס
"כל הזמן האמנתי באלוהים". תאי בריבו חוגג הלילה/רויטרס

בהמשך שאל אחד העיתונאים את אקס מכבי פתח תקוה, מי עזר לו לעבור את תקופת ההתאקלמות הקשה בקבוצה: "הראשון הוא אלוהים. ויש גם את אשתי, אבא שלי, כל המשפחה שלי. הכל ביחד", השיב בריבו. "כשהגעתי היה לי קשה מאוד לא לשחק, כי באתי מאוסטריה וכבשתי שם הרבה שערים, אז חשבתי שאשחק, אבל פתאום זה לא היה ככה. זו הייתה החלטת המאמן וזה בסדר, אולי הוא צדק. חיכיתי להזדמנות שלי, כל הזמן האמנתי באלוהים ובעצמי, קיבלתי תמיכה ממשפחתי ומחבריי לקבוצה וגם מצוות האימון, הם כל הזמן אמרו לי שאני מתאמן טוב מאוד וההזדמנות שלי תגיע. חיכיתי לזה ואני שמח שלקחתי את ההזדמנות".

על השער שכבש בדקה ה-96 אמר החלוץ: "זו הרגשה מדהימה. זה מסוג המשחקים שנהגנו להפסיד בעבר, או לסיים בתיקו. רוב הפעמים היינו סופגים בדקה האחרונה, היום כבשנו וזה אומר המון על הקבוצה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
תאי בריבו עם מאמן פילדלפיה יוניון ג'ים קרטין. רויטרס
המאמן גאה. ג'ים קרטין עם בריבו בסיום המשחק/רויטרס

המאמן ג'ים קרטין בירך את בריבו במסיבת העיתונאים: "זה מה שראינו בתקופה שלו באוסטריה בסקאוטינג עליו. הוא מתוגמל על העבודה הקשה, הסיומת בשער השני שלו היא קשה מאוד, שער של חלוץ אמיתי. אני שמח בשביל תאי. העזיבה של החלוץ המוביל שלנו ייצרה יותר הזדמנויות לתאי בהרכב הראשון. יותר מהכל אני גאה במוסר העבודה שלו, כשהחלוץ שלך עובד קשה - השערים באים. השער הראשון שהוא כבש היום בריבאונד לא מקרי, זה קורה כי תאי עבד קשה כל המחצית וכל המשחק, ובמשחקים הקודמים. המשחק הזה מתגמל שחקנים שעובדים קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully