וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע לו כולם חיכו: התמונה המרגשת והדמעות של שקארי ריצ'רדסון

האצנית האמריקאית יצאה ווינרית מושלמת כשהביאה לשליחות של ארה"ב את הזהב, ולעצמה את הגאולה המיוחלת: "תחושה פנומנלית". ואז הגיעו הדמעות

עבור שקארי ריצ'רדסון, זה הרבה יותר מעוד ניצחון. זו סגירת מעגל מרגשת, אחרי שנלקחה ממנה האפשרות להתחרות באולימפיאדה בטוקיו בגלל עישון מריחואנה, אחרי שלא הצליחה לזכות ב-100 מטר השבוע בפריז, אחרי שנים ארוכות של ציפייה והמתנה ואימונים. ואז הגיע גמר השליחות, והיא פשוט עשתה את זה, ובסטייל.

ריצ'רדסון לקחה את מדליית הזהב האולימפית הראשונה שלה בקריירה, אחרי שמחקה פיגור והעניקה את הניצחון עבור ארצות הברית בריצת 4X100 האמריקניות הסתבכו מעט עם החילופים, היו קצת מאחור, וכאשר שקארי קיבלה את המוט, היו שלוש יריבות לפניה. אבל היא האיצה והאיצה, חלפה על פני כולן, הביטה לימינה על קו הסיום, והביסנה, זה נגמר. יש לה זהב. "זו הייתה תחושה פנומנלית לכולנו", אמר ריצ'רדסון, שפלטה שאגה עם חציית הקו תוך 41.78 שניות, 0.07 שניות לפני בריטניה.

הרצה האמריקאית שקארי ריצ'רדסון. רויטרס
הרצה האמריקאית שקארי ריצ'רדסון/רויטרס

"העברת המקל לשקארי זה דבר מאוד מיוחד וייחודי", אמרה גבי תומאס. "היא כל כך מהירה ואנחנו יודעים שאנחנו בידיים טובות ברגע שהיא מניחה את ידיה על המקל".

תומאס רצה את הקטע השלישי וקיבלה את הזהב השני שלה במשחקים, אחרי התואר ב-200 מטר. טונישה טרי ומדליסטית הארד ב-100 מטר מליסה ג'פרסון השלימו את הנבחרת. החילוף בין טרי לתומאס שכמעט חיסל את האמריקניות במוקדמות היה טוב יותר הפעם, לשמחתן.

כשהאמריקאים פנו לצלצל בפעמון הניצחון בפינת האצטדיון, ריצ'רדסון הלך אחרון ומשך בו ארבע פעמים תוך שהוא מוציא צרחת שמחה שעוד הרבה זמן הגיעה.

"רק הסתכלנו על מה שעשינו אתמול, שוחחנו אחת עם השנייה, ואז ביצענו את התיקונים הדרושים להיכנס", אמרה טרי. "אבל עדיין היה לנו אמון וביטחון אחת בשנייה. וזה מה שהבאנו לכאן היום". שקארי ריצ'רדסון לאחר מכן כבר הזילה דמעה על הפודיום בטקס הענקת המדליות. "הרגע שבו הבנתי שניצחו בשם נבחרת ארה"ב, זו הייתה תחושה פנומנלית לכולנו", הודתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully