וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת זועמים: רץ אנטישמי ישתתף בגמר ה-5,000 מטר

הוגו היי הצרפתי עלה לכותרות אחרי תקרית אלימה על המסלול, הגולשים פשפשו וגילו שרשרת ארוכה של אמירות בוטות שלו נגד שחורים, ערבים, יהודים וגייז

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה בכדורסל, דיוויד בלאט, מדבר עם התקשורת הישראלית בכפר האולימפי בפריז/יניב טוכמן, פריז

ריצת המוקדמות ב-5,000 מטר גברים באולימפיאדת פריז 2024 סיפקה ביום רביעי נפילה כואבת ובעקבותיה גם כמעט חילופי מהלומות בין רצים מבריטניה וצרפת.

הסיפור החל בישורת האחרונה, לקראת קו הסיום. הוגו היי הצרפתי ניסה לפרוץ קדימה ודחף בגסות את ג'ורג' מילס. הבריטי מעד ונפל על מייק פופן ההולנדי, תיירי אנדיקומוונאיו הספרדי ודומיניק לובאלו ממשלחת הפליטים. הארבעה התרסקו על הרצפה ומילס פשוט רתח מזעם.

הוגו היי הצרפתי (ימין) ליד ג'ורג' מילס הבריטי אחרי ריצת 5,000 מטר, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
מילס (משמאל) דוחף את היי בזעם/רויטרס

הבריטי בן ה-25, סגן אלוף אירופה בריצה ל-5,000 מטר, ניגש להיי בסיום במטרה לקבל תשובות. הצרפתי התעלם, האנגלי משך אותו ובמהלך חילופי דברים גם דחף אותו בכעס. מתחרים אחרים הגיעו והפרידו בין השניים. אחרי ערעור, בסופו של דבר כולם העפילו לגמר.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

התקרית העלתה לכותרות את הוגו היי הצרפתי, וגולשים רבים ברשת העלו ציוצים ישנים שלו - שבהם הוא מתגלה כאנטישמי, גזען והומופוב. בציוצים רבים הוא השתמש במילת הגנאי לשחורים, למגיב מוסלמי הוא ענה "תירגע יא ערבי מלוכלך" וטען ש"ערבים הם טרוריסטים", וכשניסה לבקר את הקהילה היהודית, צייץ בעבר "לא ארצה לצאת נגד הקהילה ששולטת על העולם". כמו כן, התגלו לא מעט תגובות שלו עם קללות הומופוביות. כעת בצרפת קוראים להענישו, או לפחות להתנער מהספורטאי שיתחרה בגמר ה-5,000 מטר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully