וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטמנוב: "לא ציפיתי לשום הישג, עשיתי את המקסימום"

9.8.2024 / 19:03

המתעמלת האומנותית שסיימה את גמר הקרב-רב במקום החמישי, הייתה נרגשת בסיום: "זה מטורף ומרגש אותי להיות במקום הזה. לוס אנג'לס 2028? כרגע אני רוצה לנוח"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דריה אטמנוב סומנה כמי שיכולה לזכות במדליית ארד בקרב-רב בהתעמלות אומנותית והציגה הופעה מרשימה היום (שישי) במשחקים האולימפיים בפריז, הראשונים שלה כשהיא בת 18 בלבד. היא הגיעה לצרפת עם פציעה שהקשתה עליה, הכדור נפל לה בתרגיל השני והיא סיימה במקום החמישי בגמר האולימפי הראשון בחייה.

אטמנוב לא הסתירה את ההתרגשות הגדולה גם אחרי התחרות ואמרה: "אני חושבת שהייתי יותר טובה מאתמול, שיפרתי את הביצועים שלי וניסיתי לתת את המקסימום. הרגע הכי טוב בעיני היה שהצלחתי להתגבר על הנפילה בכדור ולהמשיך את התחרות בצורה ראויה".

דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית. GettyImages
אטמנוב הנרגשת אחרי התרגיל הרביעי והאחרון שלה בפריז/GettyImages

"לא ציפיתי לשום הישג", הוסיפה אטמנוב, "זה מטורף ומרגש אותי להיות במקום הזה. היו עשרה חודשים קשים שלמדתי מהם הרבה. הייתה לי טעות בכדור ואני לא יודעת אם זה היה מספיק לי לפודיום אם לא, אבל אני כן יודעת שעשיתי את המקסימום".

על המשחקים בלוס אנג'לס 2028, אז תהיה בת 22 - כמו אשרם בזכייתה בטוקיו: "רק סיימתי את התחרות. כרגע אני רוצה לנוח ונראה מה יהיה, מאחלת לנבחרת בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית עם המאמנת איילת זוסמן. רויטרס
זוסמן ואטמנוב. "אני גאה בה"/רויטרס

איילת זוסמן, שאימנה את לינוי אשרם בעבר וכעת מדריכה את אטמנוב, הוסיפה: "אני שמחה שהיא הצליחה להראות את עצמה בתחרות הכי חשובה בקריירה שלה. אני לא יכולה לומר שיש תחושת החמצה, כי היא עשתה תרגילים טובים עם דרגת קושי מטורפת, אבל בכדור אסור היה להפיל. היא עשתה תרגילים מאוד קשים, עבדה מאוד קשה ואני גאה בה".

עוד אמרה זוסמן: "דריה נפצעה פעמיים וזה מאוד קשה, אני לא מכירה מתעמלת בעולם שאחרי כל כך הרבה פציעות ממשיכה לאולימפיאדה. זה בזכות הרבה אנשים שעזרו לנו כדי שהיא תעמוד על הרגליים. מה יהיה בלוס אנג'לס? לא דיברנו על זה ואני נותנת לה זמן לעכל עד שנקבל החלטות".

יש לציין שאטמנוב תזכה למענק בסך 60 אלף שקל עבור המקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully