וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מחממת את האווירה: אמביד מתגרה בצרפת, בוקר עקץ את סרביה

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 18:23

רגע לפני הגמר הגדול בין ארה"ב לצרפת, אמביד עונה לקהל הצרפתי ששורק לו בוז: למעשה לא שקלתי בכלל לשחק אצלכם. בוקר שולח מסר לבוגדנוביץ'

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

בכל משחק של נבחרת ארה"ב בכדורסל ג'ואל אמביד סופג שריקות בוז מהקהל הצרפתי, ומגיב בחיוך ועוקצנות. כזכור, אמביד נקט בצעדים להשגת אזרחות צרפתית, שקיבל ב-2022, ופתח דלת לקריירה בינלאומית בנבחרת צרפת, אך בסופו של דבר הסנטר בחר לייצג את ארצות הברית באולימפיאדה. בצרפת לא סולחים, וכעת לקראת הגמר בין המארחת לאמריקאים, המתח רק גובר.

במהלך מסיבת עיתונאים היום (שישי) יממה לפני הגמר מול הכחולים (שבת, 21:30), ה-MVP של עונת ה-NBA ב-2023 ציין שמצפונו נקי. בנוסף, הוא נתן גרסה חדשה לסיפור, וטוען שהוא מעולם לא שקל לשחק בנבחרת צרפת.

ג'ואל אמביד על הספסל של נבחרת ארצות הברית. GettyImages
במוקד. אמביד/GettyImages

"חצי מחיי ביליתי בארצות הברית ואת החצי השני בארצי, קמרון", אמר אמביד. "זה הרגיש כאילו יש רק שתי אפשרויות עבורי. כמו שאמרתי מההתחלה, כולם יודעים שאם קמרון הייתה עולה, הייתי יכול לבחור אחרת. אבל יש לי משפחה, חברים, השגתי כל כך הרבה בארצות הברית ... ואני מכיר את כל החבר'ה האלה, זה עשה את זה קל".

ספק אם העבודת נכונות, כי בצרפת טוענים שסנטר פילדלפיה שלח מכתב לנשיא צרפת עמנואל מקרון בספטמבר 2021 כדי להאיץ את תהליך ההתאזרחות שלו, מכתב שבו הוא הכריז על אהבתו לצרפת.

היום הוא טוען שהוא "אוהב" את צרפת, אבל משתוקק לנצח אותה. "בשבילי, כל מה שחשוב זה לעשות כל מה שצריך כדי לזכות במדליית הזהב. זה כל מה שאני מתמקד בו. כל מה שחשוב זה נבחרת ארה"ב נגד צרפת. (...) הם הולכים לשרוק לי, אני הולך לענות להם, וזה יהיה כיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במקביל, בנבחרת ארה"ב עדיין מתמוגגים מהניצחון הדרמטי על סרביה בחצי הגמר, ואחרי העקיצות של קווין דוראנט לאוהדי דנבר וניקולה יוקיץ', גם דווין בוקר הוסיף קצת אש כשעקץ את בוגדן בוגדנוביץ' - שחגג אתמול עם התנועה של כרמלו אנתוני. "תכבד את האגדות", כתב לו בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully