וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורפינקל בישל, קבוצתו ניצחה "בדרבי הישראלי" בסין

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 20:27

המגן השמאלי העלה את מאזנו לתשעה בישולים העונה, צ'נגדו רונגצ'נג הביסה 0:3 את שנזן פנג ועדן קארצב שהוחלף בדקה ה-74. גלזר עלה מהספסל בניצחון ניז'ני על חימקי ברוסיה

תקציר: מלאדה בולסלאב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תשעה בישולים ליהב גורפינקל העונה בליגה הסינית. המגן השמאלי שהגיע מהפועל תל אביב לצ'נגדו רונגצ'נג בפברואר האחרון, בישל גם היום (שישי) בניצחון הגדול של קבוצתו 0:3 על שנזן פנג, "בדרבי הישראלי" מול עדן קארצב.

גורפינקל פתח בהרכב ורשם את בישול הליגה השמיני שלו העונה בדקה ה-45+3, אז סידר לפליפה סילבה את ה-0:3 - תוצאה שכאמור לא השתנתה עד הסיום. גורפינקל השלים 90 דקות ובישל בפעם השביעית בשמונת המשחקים האחרונים, ואילו קארצב הוחלף בדקה ה-74.

שנזן פנג ספגה הפסד שני רצוף, בעוד צ'נגדו רונגצ'נג ברצף של שלושה ניצחונות ושמרה על יתרונה הגדול במקום השלישי. שנזן פנג במקום העשירי לאחר 23 משחקים, כרגע במרחק שש נקודות מהקו האדום.

יהב גורפינקל במדי צ'נגדו רונגצ'נג. אתר הליגה הסינית, אתר רשמי
כבר תשעה בישולים העונה. גורפינקל/אתר רשמי, אתר הליגה הסינית

* דן גלזר וניז'ני נובגורוד הכניעו הערב 0:1 את חימקי מוסקבה ועלו על חשבון היריבה למקום השישי. זה וגם הניצחון השני ברציפות של ניז'ני, והשני בסך הכל בתום ארבעה מחזורים ברוסיה. גלזר עלה מהספסל בדקה ה-78 כדי לסייע לחבריו לשמור על היתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully