וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות בליגת האומות: לי קארסלי יאמן את נבחרת אנגליה

ההתאחדות הכריזה על כך שהמאמן בן ה-50, שזכה עם הנבחרת עד גיל 21 ביורו בשנה שעברה, יחליף לפחות בתקופה הקרובה את סאות'גייט. מאמן חדש יגיע ב-2025?

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

זה היה באוויר בתקופה האחרונה, אבל היום (שישי) הגיעה ההודעה הרשמית מההתאחדות האנגלית שבישרה על הבחירה בלי קארסלי בן ה-50 בתור המאמן הבא של נבחרת אנגליה. מדובר במינוי זמני, בשלב זה רק למשחקי ליגת האומות שיתחילו בחודש ספטמבר, אך הוא צפוי לכל הפחות לסיים את הקמפיין בזמן שבאנגליה בוחנים אפשרויות שונות בנוגע למחליפו של גארת' סאות'גייט, שעזב את התפקיד אחרי שמונה שנים שבמהלכן הגיעה שלושת האריות פעמיים לגמר היורו ולחצי גמר המונדיאל ברוסיה 2018.

גרהאם פוטר, אדי האו וגם מאוריסיו פוצ'טינו היו חלק מרשימת השמות שהוזכרו כמועמדים לאימון סגנית אלופת אירופה, אבל בשלב זה לא נרשמה הסכמה על זהות המאמן הבא ועל כן הוחלט לתת את המושכות לקארסלי, מאמן הנבחרת עד גיל 21 שבשנה שעברה זכה איתה ביורו (אז גם הביסה אנגליה את ישראל בדרך לגמר).

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה לי קארסלי. MB Media, GettyImages
יסיים את הקמפיין? קארסלי/GettyImages, MB Media

לפי הודעת ההתאחדות האנגלית, קארסלי ידריך את אנגליה בספטמבר בחוץ נגד אירלנד ובבית מול פינלנד, אך "במטרה להישאר בתפקיד לאורך הסתיו בזמן שהליך הגיוס של ההתאחדות האנגלית למינוי מאמן ראשי קבוע נמשך". לכן, הוא כנראה יעמוד על הקווים עד תום הקמפיין שיסתיים עבור אנגליה ב-17 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully