וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה נפרד: "מקווה שבאתלטיקו אלברס ימצא את מה שמחפש"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חשף מדוע נענה לבקשת הארגנטינאי לעזוב: "זה מה שהוא רצה, מבחינתי זה בסדר". לגבי צירוף מחליף: "יכול להיות שנעשה את זה. אנחנו נראה"

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

חוליאן אלברס רק בן 24, אבל כבר זכה בכל תואר אפשרי עם מנצ'סטר סיטי ועם נבחרת ארגנטינה. לכן, הקיץ הוא דרש לעזוב לקבוצה שבה יהיה אחד מכוכביה ובעיקר יזכה לדקות משמעותית על המגרש. תהיה זו אתלטיקו מדריד שאמורה להכריז על צירופו בקרוב, לאחר שהושג סיכום עם אלופת אנגליה על רכישתו עבור 82 מיליון ליש"ט - כ-95 מיליון יורו כולל בונוסים עתידיים.

היום (שישי) התייצב פפ גווארדיולה למסיבת עיתונאים לקראת הדרבי מחר נגד מנצ'סטר יונייטד במגן הקהילה (17:00, ספורט1) וסיפק התייחסות נוספת לבקשתו של אלברס לעזוב ולכך שהסכים למכור אותו.

חוליאן אלברס, חלוץ מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"למדתי ממנו המון". גווארדיולה נפרד מאלברס/GettyImages

"קודם כל אני רוצה לברך את חוליאן ולהודות לו", אמר גווארדיולה שלמעשה אישר את עזיבת החלוץ הארגנטינאי, "הוא זכה בכל תואר אפשרי והתרומה שלו הייתה עצומה. הוא היה מאוד אהוב על כולם בקבוצה בזכות ההתנהגות שלו".

אלברס היה שחקן הרכב קבוע במנצ'סטר סיטי בחצי העונה הראשונה של עונה החולפת, אבל בחלק השני שלה קווין דה בראונה וארלינג הולאנד כבר התאוששו מפציעות והארגנטינאי ירד לספסל ותרומתו הייתה הרבה פחות משמעותית ברגעי ההכרעה של העונה. גווארדיולה בעבר סיפר על לא מעט מקרים שבהם הסכים למכור שחקנים שלא רוצים להישאר "תמורת הסכום הנכון", וכך היה גם עם אלברס הפעם.

"הוא רצה לעזוב ולצאת לאתגר חדש ואתלטיקו מדריד זה מועדון ענק, אז אם זה מה שהוא רצה זה בסדר מבחינתי. אני מאחל לו המון בהצלחה, למדתי ממנו המון ואני מקווה ששם הוא ימצא את מה שהוא מחפש", המשיך גווארדיולה והבהיר לגבי החתמת מחליף: "אני עוד לא יודע. אנחנו מדברים כל יום ואנחנו נראה מה יהיה. זה יכול לקרות, וזה יכול לא לקרות. נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully