וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה אטמנוב סיימה במקום החמישי בגמר הקרב-רב בפריז

9.8.2024 / 18:42

המתעמלת האומנותית בת ה-18 השיגה ציון גבוה של 35.200 בתרגיל החישוק החזק שלה, אבל הפילה את הכדור, לא הצליחה לצמצם את הפערים מהמובילות בתרגילי האלות והסרט וסיימה את דרכה במשחקים האולימפיים במרחק 2.45 נקודות מהפודיום

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דריה אטמנוב חלמה להיות מדליסטית אולימפית במשחקים בפריז ולזכות במדליה השביעית של ישראל, אבל המתעמלת האומנותית בת ה-18, מי שנחשבת ליורשת של לינוי אשרם ושהיו מי שסימנו אותה כמועמדת לכל הפחות למדליית ארד, סיימה במקום החמישי בתחרות הקרב-רב האישית, מרחק 2.45 נקודות מהפודיום.

כדי לזכות במדליה הייתה צריכה אטמנוב להרשים בכל ארבעת התרגילים - חישוק, כדור, אלות וסרט - אך בתרגיל השני, תרגיל הכדור, היא הפילה אותו, הציון היה בהתאם וכבר אז אפשר לומר שהיא יצאה מתמונת המדליות. עם זאת, במשחקים האולימפיים הראשונים שלה בגיל כה צעיר, היא בהחלט הרשימה.

דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית עם המאמנת איילת זוסמן. רויטרס
אטמנוב עם המאמנת איילת זוסמן אחרי שסיימה את דרכה בפריז/רויטרס

אטמנוב היא המתעמלת השנייה (מתוך 10) שעלתה על המזרן, ופתחה עם תרגיל החישוק, שנחשב לחזק שלה. הישראלית רשמה ביצוע מצוין, עליו קיבלה ציון גבוה של 35.200 - גבוה ביותר משתי נקודות בהשוואה לציון שקיבלה אותו תרגיל בשלב המוקדמות - אבל עדיין לא מספיק כדי להיות בין שלוש המובילות אחרי סבב אחד. אחרי שעשר המשתתפות ערכו את התרגיל, אטמנוב מדורגת במקום החמישי הכללי. הישראלית ערערה על הציון שקיבלה וקיוותה לשיפור, אבל הבקשה נדחתה והציון נותר על כנו.

בסבב השני הציגה אטמנוב את תרגיל הכדור - וקצת פחות הרשימה. הישראלית הפילה את הכדור במהלך התרגיל, ועל כן קיבלה ציון של 31.800 - נמוך מה-32.700 שקיבלה אתמול בשלב המוקדמות. בסבב השני אטמנוב סיימה תשיעית ובדירוג הכללי ירדה למקום השישי לפני שני התרגילים הבאים - מרחק של 1.750 נקודות מהמקום השלישי.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
פתיחה טובה, המשך פחות. דריה אטמנוב היום/רויטרס

בתרגיל השלישי חל שיפור אצל אטמנוב ועל האלות היא קיבלה ציון של 33.850. גם בסיומו של תרגיל זה היא הגישה ערעור על דרגת הקושי, השופטים שוב לא קיבלו את טענות הישראלית והציון נותר על כנו. זה לא הספיק לה כדי לשפר עמדות והיא נותרה במקום השישי, עם 100.850 נקודות במצטבר מול 104.050 של סופיה רפאלי האיטלקיה שבמקום השלישי.

את הגמר חתמה אטמנוב עם "שיר למעלות" בתרגיל הסרט, התרגיל שאיתו הבטיחה לינוי אשרם את מדליית הזהב ההיסטורית בטוקיו. אטמנוב קיבלה 33.000 עבור התרגיל הרביעי והאחרון שלה במשחקים האולימפיים - שיפור לעומת התרגיל אתמול במוקדמות, אך לא ציון שהיה שיכול היה להחזיר אותה לתמונת המדליות והיא סיימה בסופו של דבר במקום החמישי בדירוג הכללי.

הישראלית כאמור עלתה מהמקום השביעי במוקדמות עם 130.450 נקודות, מרחק שש נקודות מהמדורגת שלישית. מי שעלתה מהמקום הראשון במוקדמות היא סופיה רפאלי האיטלקייה, עם 139.000 נקודות.

דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
הפילה את הכדור ברגע הלא נכון. אטמנוב היום/רויטרס
דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
שיפור בתרגיל האלות, ערעור נוסף שלה לא התקבל/רויטרס
דריה אטמנוב, מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
אטמנוב בתרגיל הסרט, הרביעי והאחרון שלה בפריז/רויטרס

כך הסיימה תחרות הקרב-רב

1. דריה ורפולומייב (גרמניה)
2. בוריאנה קליין (בולגריה)
3. סופיה רפאלי (איטליה)
4. מרגריטה קולוסוב (גרמניה)
5. דריה אטמנוב (ישראל)
6. יקטרינה ונדנייבה (סלובניה)
7. זילו וואנג (סין)
8. מילנה בלדסארי (איטליה)
9. טאיסיה אונופריצ'וק (אוקראינה)
10. ברברה דומינגוש (ברזיל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully