וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התאמנה בליטא, דור פרץ: "שבוע ארוך לפנינו"

הצהובים קיימו אימון ראשון בווילנה מאז המשחק נגד פוניבז', משם ימשיכו להונגריה לקראת הגומלין ביום חמישי: "המטרה היא להתכונן טוב, להגיע מוכנים ולעבור שלב. בעיקר מקווים שיהיו ימים שקטים בארץ ובשורות טובות", הוסיף הקשר

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בהונגריה, שם תמשיך את ההכנות למשחק הגומלין נגד פוניבז' בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית ביום חמישי שאותו היא תארח. כידוע, מכבי תל אביב המריאה מישראל לפולין ביום שני, משם המשיכה לליטא במסע מפרך והיא לא תחזור ארצה עד אחרי הגומלין, בסיומו היא מקווה להעפיל לפלייאוף הליגה האירופית ולהבטיח עונה אירופית ארוכה - לאור ה-1:2 במשחק הראשון מול אלופת ליטא, גם תוצאת תיקו תספיק לה.

הבוקר עוד התאמנה מכבי תל אביב בווילנה לפני שיצאה לשדה התעופה והמריאה מליטא להונגריה. זה היה האימון הראשון שלה מאז המשחק ואחריו אמר דור פרץ לאתר הרשמי של המועדון: "ההכנות החלו היום, שבוע ארוך לפנינו עד המשחק, בעיקר מקווים שיהיו ימים שקטים בארץ ובשורות טובות".

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
פרץ חוגג את השער הראשון שלו העונה. "רק המחצית הראשונה"/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

פרץ, שהבקיע את השער הראשון במשחק בליטא, אמר על המפגש עם פוניבז': "זה היה שער ראשון שלי העונה וניצחון חשוב לקבוצה. אני חושב שהמטרה שלנו היא להתכונן טוב ולהגיע מוכנים למשחק הבא, לעשות תוצאה טובה ולעלות לשלב הבא.

"זו רק מחצית אחת, יש לנו ניסיון טוב באירופה ושום דבר לא נגמר במחצית הראשונה של המשחק", המשיך פרץ, "יש עוד משחק שלם, יש לנו שבוע שלם להיערך, להתכונן פיזית, להתכונן על פי ההנחיות של המאמן, העקרונות שהוא דורש מאיתנו ונעשה את זה על הצד הטוב ביותר", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully