וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית אלור ספגה הערות אנטישמיות קשות: "מקומך בתאי הגזים"

המתאבקת האמריקאית-ישראלית שזכתה בזהב בפריז, שיתפה באינסטגרם שהיא מותקפת ברשתות החברתיות: "סבא וסבתא שלי שרדו את השואה וניצחו. גם אני ניצחתי. האנטישמיות עדיין כאן, לעולם לא שוב"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

המתאבקת האמריקאית-ישראלית, עמית אלור, הסבה גאווה עצומה השבוע כאשר זכתה במדליית זהב אולימפית במשקל עד 68 ק"ג. הוריה נולדו בישראל והתגוררו באשקלון עד שעברו לארצות הברית ועמית נולדה בקליפורניה, שם גדלה והתחנכה. היא סיפרה שעברית היא לא למדה בילדותה ושהיא מתחרטת על כך, אבל היא מבינה את השפה, יודעת לדבר קצת ומיד אחרי הזכייה היא יצאה לעמדת הריאיונות עם סיכת החטופים ואמרה בתחינה: "שכל העולם ישמע, תחזירו אותם הביתה. בבקשה, תחזירו אותם הביתה. אני פונה לכל העולם ומתחננת, די".

מאז אלור מותקפת ברשתות החברתיות על ידי פרו-פלסטיניים ואנטישמיים מכל העולם. היום (שישי) היא חשפה חלק מהתגובות שהיא מקבלת באינסטגרם מאז הזכייה ובעקבות הריאיונות שהעניקה, כאלה שכוללות אנטישמיות קשה ומסרים מבחילים. היא לא נרתעה, ובחרה להעביר מסר חשוב נוסף כחלק מהמאבק באנטישמיות הגואה בעולם.

הפוסט של אלור

"זו רק אחת מתגובות רבות שאני מקבלת בתקופה האחרונה", כתבה אלור וצירפה דוגמה שבה כתבו לה שמקומה בתא גזים, "לפני 80 שנה סבא וסבתא שלי שרדו את השואה, אבל האנטישמיות עדיין נמצאת כאן. סבא וסבתא שלי ניצחו, אני ניצחתי. האנושיות תנצח. לעולם לא שוב", הצהירה כשמדליית הזהב על צווארה וכשהיא עונדת את סיכת המאבק לשחרור החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully