וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות רוצה "התחלה חדשה" בגמר: "נבוא חזקות יותר"

9.8.2024 / 14:15

המאמנת איילת זוסמן מסכמת את יום המוקדמות, אותו צלחו על אף לא מעט קשיים: "הכי חשוב שעלינו". אופיר שחם: "נתקן את הטעויות"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל, שסומנה כמועמדת בכירה למדליה, מסכמת יום מוקדמות לא קל, בסופו עמדו במטרה: העפלה לגמר שייערך מחר. הנבחרת של המאמנת איילת זוסמן, שכוללת את שני בקנוב, אדר פרידמן, רומי פריצקי, אופיר שחם ודיאנה סברצוב, עלו לגמר מהמקום השישי הכללי עם ציון כולל של 67.150, ויקוו להיראות טוב יותר בגמר, אחרי כמה שגיאות בתרגילי החישוקים והמשולב.

"אנחנו מרגישות טוב, שמחות שעלינו", סיכמה אופיר שחם. "נבוא מחר עם רצון לעשות את שלנו. הרגשנו טוב ונהנינו בתרגילים, נתנו את המקסימום, מחר נבוא יותר מרוכזות ונתקן את הטעויות שהתרחשו היום".

איילת זוסמן אמרה: "הגענו למטרה שהצבנו, עכשיו הראש לקראת התחלה חדשה למחר. נבוא מרוכזות ומפוקסות יותר, וננסה ליהנות. אני מרוצה כי אנחנו בגמר, וזה הכי חשוב כרגע".

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל, פריז 2024. רויטרס
עם הפנים למחר. נבחרת ההתעמלות האומנותית/רויטרס

הישג השיא של ישראל במשחקים האולימפיים הוא המקום השישי, בו סיימה בשלוש מארבע הופעותיה - בייג'ינג 2008, ריו 2016 וטוקיו 2020. בלונדון 2012 הגיעה למקום השמיני. אלא שהנבחרת הנוכחית הגיעה לפריז כאלופת העולם ל-2023 בקרב רב ובתרגיל הסרטים והכדורים, כאשר שנה לפני כן זכתה באליפות אירופה בקרב רב ובחישוקים והשיגה את מדליית הכסף באליפות העולם באותן קטגוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully