וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן רודיטי מאוכזב: "זה הוכרע על דברים שלא ביכולתי"

9.8.2024 / 13:00

הישראלי שסיים במקום ה-16 במשחה המים הפתוחים מסכם: "הקטע הראשוני סגר את הסיפור". הפנים ללוס אנג'לס 2028? "אין לדעת מה יקרה"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

אחרי ההישג המדהים מאולימפיאדת טוקיו (מקום רביעי), מתן רודיטי קיווה לחולל היום (שישי) הפתעה גדולה נוספת באולימפיאדת פריז 2024 - אך סיים את משחה המים הפתוחים ל-10 ק"מ במקום ה-16, בזמן של 1:57:02.3 דקות.

"רציתי הרבה יותר, אבל המשחה נגמר מוקדם מאוד", ניתח רודיטי בסיום. "ידעתי שאני חייב להיות חזק מאוד מההתחלה, ניסיתי, אבל המתחרים שלי כנראה יותר טובים בקטע הראשוני. לצערי זה עדיין סגר את הסיפור ולא יכולתי להראות את שאר היכולות שלי. באתי מוכן ובכושר, הראש שלי היה שם, זה נגמר על משהו שלא ביכולתי.

לדבריו של רודיטי, "אם הייתי מצליח לשים את עצמי בטופ 8 הראשונים בקטע הראשוני, זה היה יכול להיגמר כמו משחה מים פתוחים יותר נורמלי. היה קטע קטן עם הזרם, וקטע ארוך עם הזרם שלא היה אפשר לשנות בו מיקומים. לצערי לפניי התנתקה הדבוקה והייתי צריך להילחם בתוך הדבוקה האחרונה".

השחיין הישראלי מתן רודיטי, פריז 2024. הוועד האולימפי בישראל
מתוסכל. רודיטי היום/הוועד האולימפי בישראל

על נהר הסן: "הסיפור של הזיהום לא הטריד אותי, יותר את התקשורת. מצידי תשים אותי לשחות 10 ק"מ בבוץ ואעשה את זה, העיקר שתהיה תחרות הוגנת".

על לוס אנג'לס 2028: "זה עוד רחוק. אני קודם כל אסתכל על השנה הקרובה, כנראה שאצא לחופשה טובה ואין לדעת מה יקרה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully