וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישרדו את החום? שלושת הישראלים ינסו להרשים במרתון

9.8.2024 / 11:21

סגן אלוף העולם מארו טפרי ומחזיק השיא הישראלי גשאו איילה יזנקו ביום שבת ב-9:00 בבוקר, ולצדם גירמה אמרה. המארגנים מבטיחים "לעזור בכל צורה" לרצים על רקע מזג האוויר החם, קיפרוטו פייבוריט לזהב

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלושה נציגים ישראלים יקחו מחר (שבת, 9:00) חלק בריצת המרתון באולימפיאדת פריז 2024 - מארו טפרי, גשאו איילה וגירמה אמרה. מארגני התחרות חוששים ממזג האוויר החם - בין 27 מ-29 מעלות - ומקווים שהכל יעבור כשורה. "יהיו עמדות שתיה בכל 2.5 ק"מ", אמרו, "ונתמוך ברצים בכל צורה אפשרית. כל 7 ק"מ יהיו עמדות בדיקות רפואיות וגם אמבטיות קרח למי שיזדקק".

טפרי בן ה-31 מגיע לפריז עם ציפיות גדולות, לאחר שהוכתר כסן אלוף העולם בשנה שעברה, ומקווה להעניק לישראל מדליה היסטורית וסנסציונית. לכל הפחות, ינסה טפרי לשפר את הישג השיא שלו מהאולימפיאדה - מקום 13 מטוקיו 2020.

גם איילה בן ה-27 מתייצב לאולימפיאדה הראשונה שלו עם קבלות של ממש, לאחר שזכה במדליית ארד באליפות אירופה של 2022, ובמרתון סביליה האחרון קבע שיא ישראלי חדש של 2:04:53 שעות.

אמרה בן ה-36 סיים במקום ה-28 באולימפיאדת טוקיו ורושם הופעה שנייה בקריירה במשחקים האולימפיים.

מארו טפרי עם גירמה אמרה. Lintao Zhang, GettyImages
נחזיק להם ולאיילה אצבעות. טפרי ואמרה/GettyImages, Lintao Zhang

לפי סוכנויות ההימורים, המועמד המוביל לזהב הוא הוא בנסון קיפרוטו הקנייתי, ואחריו אלוף העולם ויקטור קיפלנגט האוגנדי ומדליסט הזהב מטוקיו אליוד קיפצ'וגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully