וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמרת את הקבלה?": זה מה שקרה למדליה האולימפית אחרי שבוע

רוכב הסקייטבורד האמריקאי נייג'ה יוסטון נדהם לגלות מה קרה למדליית הארד שלו אחרי ימים ספורים: "מסתבר שהאיכות לא טובה"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רוב הספורטאים המקצוענים חולקים חלום זהה: לזכות במדליה אולימפית. רובם, כמובן, לא זוכים להגשים את החלום הזה - אך נייג'ה יוסטון דווקא עשה זאת. רוכב הסקייטבורד האמריקאי בן ה-29 זכה בסוף יולי במדליית ארד, ואפשר להבין מדוע מיעט להוריד אותה מצווארו בימים שחלפו.

אלא שלאחרונה, שם לב יוסטון לדבר מוזר: המדליה נראית לא טוב, ימים ספורים לאחר שקיבל אותה. "המדליות הללו נראות מצוין כשהן חדשות", אמר בסרטון שצילם בחשבון האינסטגרם שלו. "אבל אחרי שנתתי לה לשבת על העור שלי וקצת הזעתי ונתתי לחברים ללבוש אותה, מסתבר שהיא לא באיכות טובה כפי שהייתם חושבים. היא נראית לא משהו. צריך לשפר את האיכות".

מדליית הארד בה זכה נייג'ה יוסטון. Cameron Spencer, GettyImages
כך המדליה נראתה בשבוע שעבר/GettyImages, Cameron Spencer
מדליית הארד של נייג'ה יוסטון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
וכך השבוע/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בפוסט אחר שפרסם, צילם את המדליה וכתב: "היא נראית כאילו היא היתה במלחמה וחזרה הביתה. כנראה שמקומן של מדליות הוא בתוך קייס, ולא בחוץ".

הגולשים לא האמינו למראה עיניהם. "זה נראה כאילו זכית בדבר הזה ב-1982", כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "איזו חתיכת זבל מהאולימפיאדה", ושלישי התלוצץ: "שמרת את הקבלה?"

את המדליות של אולימפיאדת 2024 תכנן בית היהלומים הצרפתי שומה. 2,600 מדליות יוצרו לאולימפיאדה, לצד 2,400 מדליות נוספות שיחולקו במשחקים הפראלימפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully